Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس به تشکیل جبهه‌ای گسترده برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواندند و تأکید کردند، امت اسلامی «فلسطین» را فراموش نخواهد کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای مطبوعاتی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس به تشکیل جبهه‌ای ملی و عربی-اسلامی گسترده متشکل از تمام آزادگان برای مقابله با جریانی که به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی می‌پردازد و با آن هماهنگی امنیتی دارد، فرا خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در ادامه این بیانیه آمده است، با توجه به توطئه‌های دولت آمریکا در اجرای معامله قرن برای یهودی‌سازی قدس و مسجدالاقصی، کنار زدن حقوق ملت فلسطین، تشکیل کابینه تروریستی صهیونیستی که برای اجرای این قرارداد شوم با اشغال بخش‌های زیادی از کرانه باختری، اهمیت این همراهی ملی و اسلامی بیشتر شده است.

گروه‌های فلسطینی در این بیانیه که روز پنجشنبه صادر شده، افزودند: دشمن صهیونیستی به ارتکاب انواع جنایت‌های ضد انسانی و جنایات جنگی علیه ملت ما می‌پردازد تا واقعیت‌های خبیثانه را بر سرزمین فلسطین و با تکه‌تکه کردن و مصادره آن تحمیل کند، ساکنانش را آواره نماید، انقلابیون آن را به قتل برسند، هویت عربی و اسلامی آن را نابود کند و چنبره بازو‌های اختاپوسی صهیونیستی بر توانایی‌های امت و فرهنگ آن را از طریق رژیم‌های شکست‌خورده، ظالم و دشمن ملت خود و دشمن ملت فلسطین و مسأله فلسطین گسترش دهد.

در ادامه این بیانیه آمده: ما گروه‌های مقاومت فلسطینی ابداً تسلیم واقعیت زورگویانه‌ای که رژیم اشغالگر با پوشش دولت آمریکا و رژیم‌های عربی که به عادی‌سازی روی آورده‌اند، نخواهیم شد بلکه در مقابله این حمله مانند گذشته خواهیم ایستاد. ملت ما مقاوم و فداکار باقی خواهند ماند وهمانگونه -که پیشتر- ده‌ها هزار شهید و صد‌ها هزار مجروح و اسیر در رد اشغالگر و مقابله با آن و نیز مقابله با یهودی‌سازی سرزمین و مقدسات تقدیم کرده است.

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند، ملت فلسطین در هر جای جهان بر حق بازگشت تأکید دارد و در برابر توطئه‌هایی که دنبال تغییر هویت و یهودی‌سازی سرزمین است، مقاومت می‌کند. این ملت در غزه مقاوم نیز با عزت در بابر تجاوز صهیونیستی و محاصره ایستاده است.

در ادامه این بیانیه بر اهالی کرانه باختری و عملیات‌های مقاومتی و فردی آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی درود فرستاده شده و تأکید شده عملیات‌های قهرمانانه و شجاعانه این روز‌ها در کرانه باختری و قدس علیه دشمن صهیونیستی چیزی جز تأکید بر روحیه جهاد و مقاومت نیست که در رگ‌های ملت فلسطین جاری و ساری است و تمام ارعاب‌ها و سرکوب‌ها و هماهنگی امنیتی جز بر اراده این ملت برای ادامه این مسیر و تکمیل مسیر آزادسازی نیفزوده است؛ انقلاب ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر در کرانه باختری، قدس و سایر مناطق فلسطین چیزی جز مسأله زمان نیست و موضوعی حتمی است.

گروه‌های فلسطینی همچنین به تمام ملت‌های آزاد جهان که در مقابل عادی‌سازی روابط ایستاده‌اند، درود فرستادند و مواضع برخی کشور‌ها را که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، محکوم کردند.

در بیانیه مذکور آمده است، گرامیداشت روز قدس و افزایش مخالفت امت اسلام با روابط با رژیم صهیونیستی و توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی، تأکیدی بر جایگاه فلسطین و مسجدالاقصی در قلب‌های امت است.

گروه‌های فلسطینی به اسرای فلسطینی نیز پرداختند و مقاومت را به بستن قراردادی مناسب برای آزادی اسرا به ویژه زنان، کودکان و بیماران و معلولان فراخواندند.

آن‌ها در پایان تأکید کردند که قدس مسیر شهدا و قبله آزادگان جهان باقی خواهد ماند؛ قدس تا بیرون کردن صهیونیست‌ها مرکز نبرد باقی خواهد ماند و مسؤولیت همه بازگرداندن وحدت امت و بسیج توانایی‌های آن در مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از فلسطین و مقاومت برای آزادی فلسطین و حمایت از منطقه در مقابل خطر صهیونیستی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه های فلسطینی رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر قدس فلسطین اشغالی گروه های فلسطینی دشمن صهیونیستی رژیم صهیونیستی کرانه باختری ملت فلسطین عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیمات اخیر ترکیه در حمایت از فلسطین که در معرض نسل‌کشی وحشتناک قرار دارد، قدردانی می‌کنیم.

جنبش حماس با اشاره به تصمیم آنکارا مبنی بر توقف روابط تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعلام پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی، تاکید کرد: این تصمیمات شجاعانه را بازتاب مواضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن می‌دانیم.

این جنبش از تمامی کشورها و در راس آن کشورهای اسلامی و عربی خواست تمامی روابط خود را با رژیم نازی و جنایتکار قطع کرده و آن را در عرصه بین‌الملل طرد و منزوی کنند و در تلاش برای بازخواست و محاکمه سران تروریست آن به سبب جنایات هدفمند و سازماندهی شده علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باشند.

کد خبر 6095569 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!