Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@21:37:25 GMT

تماس ۷ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۴۱۳

تماس ۷ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۳۴۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۵۲۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۳۶۳ تماس معاونت عمران معادل ۴.۹ درصد و ۱۰۲ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

 

این گزارش حاکی است ۹۱۸ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط، رفع خطر و آلودگی توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۵۲۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۱۱۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت خودروها و ایستگاه‌های بازیافت، شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان و اطلاعاتی درباره حمل و نقل عمومی شهر را به شهروندان ارائه کردند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: چهار متهمی که با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ داود معظمی گودرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چندی پیش یکی از شهروندان مراجعه و مدعی شد که شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود بعنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده ۱۰۰ میلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی، از او کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می‌کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند و شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب‌های بانکی خود می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی اضافه کرد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمین شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر چهار عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان گفت: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات پلیس هشدار داده به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماس هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است.

وی یادآور شد: هیچ سازمان دولتی و نهادی اعم از صدا و سیما، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت مخابرات، سازمان حج و زیارت و دیگر نهادها با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه‌های اجتماعی با هیچکس تماس نمی‌گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمان‌ها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر صحت و تایید منشا این تماس‌ها نیست.

سرهنگ معظمی گودرزی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir اطلاع رسانی کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903414

دیگر خبرها

  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم