Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:25:34 GMT

ظریف: اسرائیل بزرگترین متجاوز به حقوق بشر است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۴۳۳

ظریف: اسرائیل بزرگترین متجاوز به حقوق بشر است

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه روز قدس روز احیای حقوق فلسطینیان و نابودی اشغالگران است، تاکید کرد که رژیم اسرائیل بزرگترین متجاوز به حقوق بشر و تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه است. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود نوشت: «روز قدس روز احیای حقوق فلسطینیان و نابودی اشغالگران و شهرک‌های صهیونیست‌نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل بزرگترین متجاوز به حقوق بشر و تنها دارنده سلاح هسته ای در منطقه است.»

ظریف در ادامه توئیت خود افزود: «اسرائیل خطرناک ترین تهدید برای صلح و امنیت بین المللی به شمار می رود. توطئه معامله قرن ثابت کرد که واشنگتن شریک متجاوزان است و هیچ امیدی به آن نیست.‎»

ظریف: مقامات آمریکایی در تمام جنایات رژیم اسرائیل علیه بشریت سهیم هستندظریف خطاب به کشورهای غربی: فلسطینی‌ها نباید تاوان جنایات شما را بپردازندظریف: بزرگترین چالش رژیم صهیونیستی، بحران مشروعیت استانتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف روز قدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف روز قدس ظریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد