Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور تاکید کرد: طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به‌مناسبت روز قدس تاکید کرد: طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

روز جهانی قدس یادمان ماندگار انقلاب اسلامی در حقانیت مبانی ظلم ستیزانه این نهضت بزرگ از یوغ جباران زمان است. رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی با حمایت نظام اهریمنی سلطه تشکیل شد و با پشتیبانی این نظام طاغوت مسلک به حیات ذلیلانه و توام با ترس و هراس خود ادامه می‌دهد، اما انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان‌های ننگین برخی کشور‌ها و حکام مرتجع و شکست خورده حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد.

رژیم صهیونیستی با کمک کشور‌های سلطه جو و در راس آن‌ها آمریکا با وجود قتل عام انسان‌های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ نتوانست آینده‌ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محوکننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است که امروزه مرز‌های جغرافیایی را در نوردیده و در قلوب و ایمان مظلومان و مستضعفان جهان بارقه‌های امید و نشاط و تحرک آفریده است.

این طرح مبانی نظری و ماهیت نظام لیبرال دمکراسی مدعیان حقوق بشر را به چالش کشیده است و خشم دشمنان استقلال و آزادی بشریت از یوغ سلطه جویان از ایران انقلابی به دلیل حقانیت همین راهبرد اساسی است و بر همین مبنا ایالات متحده آمریکا با خفت و استیصال برخلاف و بی اعتنا به تمام قواعد و موازین خودپذیرفته در جامعه بین الملل اقدام به تهدید و به کاربردن سلاح نمایشی و مضحک تحریم کرده است، غافل از آنکه مردمانی که توکلشان بر وعده‌های خلل ناپذیر الهی است از عبادالشیطان هیچ واهمه و ترسی ندارند و مومنان به قدرت لایزال الهی به زودی با ثبات قدم در نصرت الهی برای نابودی باطل، نماز وحدت آفرین و شکر را در مسجدالاقصی اقامه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی روز قدس رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مقاومت تا همه پرسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز