Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:28:33 GMT

کریس رونالدو خواهان انتقال وینگر ایتالیایی به یووه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۵۰۰

کریس رونالدو خواهان انتقال وینگر ایتالیایی به یووه

کالچو مرکاتو ادعا می کند که کریستیانو رونالدو خواهان حضور فدریکو کیه زا در یوونتوس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر جوان و تنها ۲۲ ساله فیورنتینا یکی از سوژه های بزرگ نقل و انتقالاتی به حساب می آید. فدریکو کیه زا بعد از ارائه نمایش های درخشان در ترکیب فیورنتینا مشتریان زیادی را پیش روی خود می‌بیند و به نظر می رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در نقل و انتقالات آینده به یک تیم بزرگ خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیه زا که در فصل جاری نمایش های درخشانی در ترکیب فیورنتینا ارائه داده و در ۲۳ بازی سری آ برای این تیم آمار ۶ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده حالا تیم‌هایی نظیر منچستر یونایتد، یوونتوس و اینتر را خواهان به خدمت گرفتن خود می بیند.

 

 

 

 

 

طی هفته‌های گذشته اخباری در رابطه با توافق اینتر برای جذب این وینگر ایتالیایی به گوش رسید اما حالا و در همین رابطه کالچو مرکاتو گزارش داده که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به سبک بازی کیه زا دارد و به مسئولان بیانکونری توصیه کرده هر طور شده این بازیکن جوان و آینده دار را به خدمت بگیرند.

یوونتوس کریستیانو رونالدو فدریکو کیه زا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو فدریکو کیه زا کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است