Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  با بیان اینکه مبارزه با دشمنان از دو روش ایجابی و سلبی انجام می‌گیرد اظهار داشت: طی روز‌های اخیر مردم ایران با لبیک به بیانات مقام‌معظم رهبری و شرکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه به روش ایجابی با دشمن و استکبار مبارزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هرچقدر دستمان در دست هم باشد و با یکدیگر همدل و همراه باشیم بهتر می‌توانیم با دشمن مبارزه می‌کنیم که با همین همدلی یک مرگ بر آمریکا و صهیونیست ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در مبارزه سلبی بخشی در میدان‌های دفاعی کشور‌های عراق، یمن، سوریه، بحرین در حال شکل‌گیری است و بخشی دیگر مبارزه اقتصادی است که دولت و ملت با اتکا بر اقتصاد مقاومتی با تحریم‌ها مبارزه می‌کنند.

او بیان کرد: بخشی دیگر از مبارزه سلبی دنبال کردن هدف واهی جهت رفع سلطه و کوتاه کردن شر ویروس منحوس رژیم صهیونیستی از منطقه خاورمیانه است که خوشبختانه با همدلی مردم منطقه کلیه ساز وکار‌ها آماده است.

سردار کشکولی گفت: امروز شعار بسیاری از کشور‌های مسلمان و غیر مسلمانی که با مستضعفین هستند نابودی اسرائیل است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم روز قدس از طریق راهپیمایی در شهر‌های سفید، فضای مجازی و یا در برخی شهر‌ها رژه خودرویی برگزار و در شهری که راهپیمایی ممنوع است مردم با همدلی در فضای مجازی همدل با هم شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: رفع سلطه در سراسر جهان علیه مستضعفان و سپردن پرچم وراثت جهان به مستضعفان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین