Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:23:32 GMT

دومین تجمع اعتراضی کارکنان بهداشتی و درمانی فرانسه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۷۹۳

دومین تجمع اعتراضی کارکنان بهداشتی و درمانی فرانسه

گروهی از کارکنان بخش بهداشت و درمان فرانسه نسبت به شرایط کاری خود در دوران شیوع کرونا تجمع اعتراضی برگزار کردند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گروهی از کارکنان بخش بهداشت و درمان فرانسه، روز گذشته( پنجشنبه) ، در دومین تجمع اعتراضی در چند هفته اخیر در برابر بیمارستانی در پاریس خواستار شرایط بهتر کاری برای خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش یورونیوز، معترضان می‌گویند دولت آنگونه که باید از آنان در روزهای کرونایی حمایت نمی‌کند. ویروس کرونا در فرانسه تا به امروز جان بیش از 28 هزار نفر را گرفته است.

دولت امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، اوایل این ماه برای تمام کسانی که در بخش خدمات پزشکی و درمانی این کشور فعالیت می‌کنند تا 1500 یورو پاداش تعیین کرد و وعده داد که برای کارکنان غیرپزشکی این بخش، مثل نظافتچیان نیز پاداش در نظر خواهد گرفت.

استقرار پلیس فرانسه در حومه‌های پاریس برای سرکوب اعتراضاتدرگیری معترضان با پلیس فرانسه در حومه پاریسماکرون اکثریت حزبی در پارلمان فرانسه را از دست می‌دهدشمار تلفات کرونا در فرانسه به بیش از 28 هزار نفر رسیدجلیقه‌زردهای فرانسه به خیابان‌ها بازگشتند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

درحالیکه جنبش دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های آمریکا به مراکز آموشی فرانسه راه پیدا کرده است، خشونت پلیس ایالات متحده در برخورد با معترضان نیز به نیروهای امنیتی پاریس سرایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در تلاش بودند تا چادرهای اعتراض به همان شیوه دانشجویان در آمریکا برپا کنند که با سرکوب و خشونت پلیس مواجه شدند.

 

.

 

چد نفر از دانشجویان فریاد «فلسطین پاینده باد» سر می‌دادند و یک پرچم بزرگ را در دست داشتند. آنها سپس یک تحصن در مقابل ورودی این موسسه آموزش انجام دادند.

سازمان دهندگان این اعتراض‌ها همچنین نسبت به خشونت پلیس فرانسع اعتراض داشتند.

خیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت