Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر انجمن تولید کنندگان محصولات حجاب و عفاف کشور گفت: نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب تا 10 خرداد با ارائه 100 نوع محصول تولید داخل در زمینه حجاب و عفاف فعالیت دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم مریم السادات خرم دره افزود: انجمن فعالان تخصصی حوزه حجاب هر ساله در حاشیه نمایشگاه قرآن اقدام به برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف می کردند و امسال با شیوع کرونا و تعطیلی نمایشگاه قرآن، نمایشگاه حجاب و عفاف به صورت مجازی و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه امروزه به دنبال فروش مجازی و تجارت مدرن و دیجیتال هستند، نخستین نمایشگاه فروش محصولات حجاب یا نمایشگاه مجازی محصولات حجاب راه اندازی شده و در واقع هدف آن حمایت از تولید کنندگان محصولات حجاب است.
وی با بیان اینکه نشان های مشهور (برند) محصولات حجاب و عفاف در نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف هم حضور دارند گفت: 66 نشان محصولات حجاب در سامانه مجازی حجاب و عفاف بارگذاری خود را در خصوص محصولات داشته اند، محصولات حجاب شامل انواع چادر، مقنعه، روسری، مانتو و ملزومات حجاب است که به طور کلی 100 نوع محصول حجاب تولید داخل در این سامانه بارگذاری شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی با بیان اینکه 93 درصد از نیاز بازار داخلی از طریق واردات تأمین می شود گفت: تنها 7 درصد از پارچه های مشکی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود که جواب گوی نیاز کشور نیست. نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب تا 10 خرداد فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فعالیت نمایشگاه عفاف نمایشگاه مجازی محصولات حجاب حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز