Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:16:48 GMT

سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۸۸۹

سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان است

رژیمی که با کسب حکمی از آمریکا و طرفدارانش برپاشد، رژیمی جعلی و دروغین که برای نابودی مسلمانان روی کارآمد. رژیمی که ادعای قدرت دارد اما در جنگ های کوچک و بزرگ مغلوب سنگ و تیر و کمان کودکان گشت! این رژیم نابودشدنی است؛ چرا که مردم جهان خواستار برقراری صلح و آرامش چه در فلسطین و چه در جای جای دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان است نه شهرک نشینان اسرائیلی!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ کودکان سر بر زانوان مادرانشان گذاشته و خوابی عمیق و سراسر آرامش مهمان چشمانشان گشته بود. مادر و پدر فنجان به دست در حال گفت و گو بودند و صدای خنده هایشان به آسمان بلند بود! خانه هایی آرام و صمیمی که روزگاری خوش را سپری می کردند.

اما به ناگاه... صدایی به گوش رسید! خنده از لب مردم پرکشید. بی مهابا و بی هیچ وقفه ای بارانی از آتش بر شهر می بارید. چه کسانی بودند؟ خدا می دانست! آن شب برای خیلی از خانواده ها آخرین شب باهم بودن تمام شد! شبی سراسر درد و دلواپسی که ادامه دار شد! خبر رسید مردمانی با نام و نشان اسرائیل آمده اند تا بیت المقدس را از فلسطینیان بگیرند. هدف و آرمانشان این بود که سریع تراز آنچه جهانیان فکرش را می کنند مردم آن کشور را از سرزمین مادریشان بیرون بیاندازند اما زهی خیال باطل! سال هاست که مردم شجاع و مقاوم فلسطین ایستاده اند، سلاحی جز سنگ و چوب نداشتند اما ماندند و جنگیدند! در واقع تنها فلسطین درگیر این جنگ نبود! جهانیان فریادبرآوردند که این کشور چرا و به چه حقی آتش در دامان مردم فلسطین بیاندازد!؟

رژیمی که با کسب حکمی از آمریکا و طرفدارانش برپاشد، رژیمی جعلی و دروغین که برای نابودی مسلمانان روی کارآمد. رژیمی که ادعای قدرت دارد اما در جنگ های کوچک و بزرگ مغلوب سنگ و تیر و کمان کودکان گشت! این رژیم نابودشدنی است؛ چرا که مردم جهان خواستار برقراری صلح و آرامش چه در فلسطین و چه در جای جای دنیا هستند. چرا که سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان است نه شهرک نشینان اسرائیلی!

خواسته جهانی است خاموشی مردمی که دست نشانده ظالمان و بیدادگران اند. خواسته جهانی داشتن دنیایی باروزهای روشن و شبهای تاریک است نه روزهای تیره و تار و شب های روشن از منورهای جنگی. حق کودکان خوابی آرام در آغوش پدر و مادر است نه چشمانی نیمه باز و پناه بردن به خرابه هایی که یادآور خانواده ای است که نیستند! آری! اسرائیل باید بداند که عمرش رو به پایان است و رفتنش صددرصد تضمین شده! ما آماده جشن نابودی اسرائیل هستیم!

- فاطمه السادات فاطمی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه

مواد لازم:

آب ولرم ۲۵۰ میلی لیتر تا ۱ لیوان

شکر ۴ گرم ۱/۲ قاشق غذاخوری

مخمر خشک ۱۰ گرم ۱ قاشق غذاخوری

آرد نان ۳۸۵ گرم × ۲، ۳/۴ فنجان

نمک ۱/۴ قاشق چایخوری

روغن زیتون ۱/۲ قاشق غذاخوری

آرد سمونیلا به میزان لازم

ماست ساده ۱ قاشق غذاخوری

زرده تخم مرغ ۱ 

روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری

دانه سیاهدانه و دانه کنجد به میزان لازم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است/ رژیمی جعلی و نسل کش است