Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریوالدو، ستاره اسبق برزیل و باشگاه بارسلونا در متنی به تمجید از ارلینگ هالند، مقایسه او با رونالدوی برزیلی و علاقه رئال مادرید به این ستاره نروژی پرداخت.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ریوالدو، ستاره اسبق برزیلی بارسلونا معتقد است که سرنوشت ارلینگ هالند با انتقالی بزرگ گره خورده است و ستاره نروژی می‌تواند در لالیگا بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هالند از ابتدای این فصل با درخشش در سالزبورگ اتریش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. وی به قدری درخشان ظاهر شد که در همان زمستان از سوی بسیاری از تیم‌ها پیشنهاد گرفت، ولی ترجیح داد راهی بوندس لیگا و دورتموند شود. هالند در بوندس لیگا هم طوفانی بود و در ۱۰ بازی لیگ توانست ۹ گل به ثبت رساند. این درخشش متداوم او در این فصل باعث شد تا رئال مادرید خریدن این بازیکن را در اولویت قرار دهد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از علاقه شدید رئال مادرید برای خرید هالند سخن می‌گویند، اما این سوال پیش می‌آید که آیا ستاره نروژی می‌تواند در لالیگا بدرخشد؟

ریوالدو، ستاره اسبق برزیلی‌ها و باشگاه بارسلونا معتقد است که هالند چراغ لالیگا را در آینده روشن می‌کند و پتانسیل رسیدن به کیفیت رونالدوی برزیلی را دارد.

وی در متنی که برای سایت ورزشی بت‌فیر نوشت اظهار داشت: او هم اکنون یک بازیکن فوق‌العاده است، ولی ۱۹ سال سن دارد و می‌تواند در آینده نیز پیشرفت کند و به یکی از بهترین مهاجمان دنیا بدل گردد. هالند پتانسیل بسیاری بالایی دارد، بدون ترس بازی می‌کند و چهره خونسردی در زمین مسابقه دارد. به همین دلیل یک بازیکن حرفه‌ای است که می‌تواند بسیاری مطالب دیگر یاد بگیرد و تیم‌های زیادی را به دنبال خودش بکشاند.

ریوالدو ادامه داد: بسیاری از مردم او را با رونالدو نازاریو مقایسه می‌کنند و ممکن است شباهت هم وجود داشته باشد. او مثل رونالدو سریع است، نترس است و بسیار زیاد گل می‌زند. اما مقایسه او با رونالدو زود است که می‌تواند به موفقیت ستاره برزیلی دست پیدا کند یا خیر؟

ستاره اسبق برزیل نوشت: رئال مادرید به نظر می‌رسد که در تابستان به دنبال ارلینگ هالند است. آن‌ها معتقد هستند که به اندازه کافی هالند از توانایی‌ها خود صحبت کرده و پتانسیل بازی در لالیگا را دارد. بی‌رحمی او مقابل دروازه برایش یک امتیاز است و حتی بارسلونا هم می‌تواند برای او یک گزینه خوب باشد. هالند یک انتقال فوق‌العاده را برای باشگاهی که او را خریداری کند رقم می‌زند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ریوالدو هالند رئال مادرید رئال مادرید ستاره اسبق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)