Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا به مناسبت روز جهانی قدس ابراز داشت: رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین قبله اول مسلمانان را اشغال کرد و باعث آوارگی مردم فلسطین شد و همچنان در تلاش است که سرزمین تحت اشغال خود را گسترش دهد.

وی افزود: اسرائیل به دنبال این است که از نیل تا فرات، یعنی کل منطقه غرب آسیا را اشغال کند و این هدف را در پرچم خود نیز مشخص کرده است و استکبار جهانی هم از این رژیم حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: اوایل انقلاب، امام خمینی (ره) در یک حرکت بزرگ و هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کرد و با این کار باعث افزایش روحیه و خودباوری مردم فلسطین شد و وادارشان کرد در مقابل ظلم ایستادگی و از میهن خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: نتیجه این حرکت امام خمینی (ره) این بود که کل مردم منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و این رژیم در گسترش منطقه تحت اشغال خود ناکام ماند.

 قندهاری بیان کرد: اهمیت روز قدس از این جهت زیاد است که جهان اسلام را متحد کرد و به مستضعفان عالم خط داد که در مقابل مستکبران ایستادگی کنند و گامی در راه تعجیل ولیعصر (عج) برداشته شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه مردم همواره از تجمع روز قدس استقبال کرده‌اند گفت: امسال به دلیل شرایط خاصی که شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده، برگزاری راهپیمایی ممکن نیست اما می‌شود با فعالیت در فضای مجازی پیام خود را در حمایت از فلسطین به گوش جهانیان برسانیم و جهان بداند که مسلمانان قبله اول خود را فراموش نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال‌های گذشته حضور در راهپیمایی روز قدس را جهاد دانستند؛ امسال هم ساعت ۱۲ روز جمعه دوم خرداد همزمان با روز قدس از شبکه‌های داخلی و بین‌المللی سخنرانی‌ می‌کنند. بنابراین امسال با فعالیت در فضای مجازی و شنیدن سخنرانی رهبر معظم انقلاب می‌توانیم در این جهاد نقش داشته باشیم.

روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود. هم‌چنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان فضای مجازی رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان فضای مجازی رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان فضای مجازی رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد