Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندوکیلی، پس از ۴ سال، دیشب (پنجشنبه اول خرداد) برای بار دوم مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» شد.

مانند دیگر شب‌ها، بخشی از این برنامه، فضایی شاد، همراه با شوخی داشت. از جمله، مهران مدیری به نرم‌خویی علی زندوکیلی اشاره کرد که در عمرش تنها یک بار دعوا کرده و ۱۲ سال است دائم آن ماجرا را تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به درخواست مجری، مهمان دورهمی درباره این خاطره گفت: «آن زمان که هنوز در هنرستان موسیقی بودم، روزی، با جمعی از دوستان شیرازی، داشتیم از چهارراه، ولی عصر به سمت پایین می‌رفتیم که بین چند نفر با دو تن از دوستان ما، درگیری پیش آمد. آن زمان، مو‌های خیلی بلند و فرفری و هیبتی خاص داشتم. من نه برای دعوا، بلکه برای دفاع از دوستان و خاتمه درگیری، طرف مقابل را به دیوار چسباندم و گفتم اگر می‌خواهی لات‌بازی دربیاری، من هم بلد هست. البته خیلی زود بر خودم مسلط شدم و بعدش عذرخواهی کردم. یک هفته بعد، آن بنده خدا و دوستانش با گل آمدن هنرستان و از ما دلجویی کردند.»

در ادامه، مجری برنامه، مانند همیشه، از دلیل ازدواج نکردن مهمانش پرسید که علی زندوکیلی پاسخ داد: «گاهی اوقات باید قسمت شود؛ شرایطش باید پیش بیاید و آدم هم به یک بلوغی برسد؛ این به زبان نیست، به زمان است، باید وقتش برسد.»

در پایان این گفتگو، مجری برنامه به جای زندوکیلی، خاطره‌ای از گیر افتادن مهمانش در دستشویی را تعریف کرد که با خنده‌های این خواننده همراه شد. مدیری توضیح داد: «یک‌بار کنسرت داشته‌اند و در حالی که گروه ارکستر روی صحنه رفته و براساس اورتور در خال نواختن بوده، علی]زند وکیلی گفته یک لحظه می‌روم دستشویی و سریع برمی‌گردم. رفته و در بسته شده و آن‌جا گیر کرده است. ارکستر هم همین‌طور داشته می‌زده است تا خواننده پیدایش شود. از آن‌ور هم گروهی بزرگ در حال درآوردن ایشان از دستشویی بوده‌اند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی زندوکیلی مهران مدیری برنامه دورهمی پارسی خبر علی زندوکیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!

بازدید 5 مهران مدیری در برنامه اسکار مقایسه‌های تلخی درباره کاهش شدید و سریع ارزش پول ملی داشت که هر مسئولی در چند دهه اخیر به ویژه مسئولین اقتصادی و روئسای بانک مرکزی که نقش اصلی را در این فاجعه داشتند، باید از شنیدنش آب شوند. مقایسه‌های مدیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!