Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@16:25:25 GMT

همه آزادی خواهان جهان آرمان قدس را فریاد بزنند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۳۷۷

همه آزادی خواهان جهان آرمان قدس را فریاد بزنند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان از همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و همه آزادی خواهان و بشر دوستان جهان برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و فریاد آرمان مقدس آن دعوت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: اعلام روز جهانی قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و اتحاد کشورهای اسلامی برای آزادسازی نخستین قبله و سومین حرم شریف مسلمانان و ریشه‌کن کردن غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی انجام‌شده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغال سرزمین فلسطین، مکرر مرتکب تجاوز و جنایت وحشیانه علیه صاحبان اصلی این سرزمین شده است و این سیاست را با احداث و گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین و کشتار و بی‌خانمان کردن بسیاری از مردم مظلوم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی، محاصره نوار غزه و ادامه آن و الحاق غیرقانونی سرزمین‌های جولان ادامه داده و اکنون نیز به دنبال اشغال قسمت‌های بزرگ‌تری از کرانه باختری است.

البته باید اقدام رژیم آمریکا در حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی در اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت، به‌عنوان مقدمه "طرح ننگین معامله قرن" همراه با انتقال سفارت کشورش به بیت‌المقدس را هم به فهرست اقدامات مخرب و غیرانسانی آمریکا در همراهی با رژیم غاصب صهیونیست اضافه کرد.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر اهمیت آزادی کامل سرزمین فلسطین به‌عنوان یک موضوع محوری در جهان اسلام و بر ضرورت و اتحاد دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در مقابله با اشغالگری و توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی تأکید نموده است و معتقد است برقراری صلح عادلانه و آرامش پایدار در منطقه؛ جز از طریق حل‌وفصل مسائل اساسی فلسطین ازجمله پایان اشغال سازمان‌یافته این کشور، بازگشت همه آوارگان و برگزاری همه‌پرسی در سرزمین‌های اشغالی با شرکت همه ساکنان اصلی و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف محقق نخواهد شد.

پیشاپیش با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان، از همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و همهٔ آزادی خواهان و بشر دوستان جهان برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و فریاد آرمان مقدس آن دعوت می‌نماییم.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیت المقدس روز جهانی قدس معامله قرن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست