Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، علمای اهل سنت کشور در کنار همه اقشار و اقوام با صدور بیانیه ای مشترک به استقبال روز جهانی قدس رفتند.

متن بیانیه مشترک علمای اهل سنت کشور به این شرح است:​ «ماه مبارک رمضان، موسم تمرین صبر و استقامت است که در پرتو آن ارمغان نصرت الهی به جامعه ایمانی نوید داده می شود؛ قرآن مجید نیز پیروزی یک جامعه را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می نماید، چرا که سنت الهی، برافراشتن پرچم ایمان و حق و پیشوایی حق مداران، مجاهدان صبور و خداخواه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رهگذر است که جان‌های خفته بیدار و تن های خسته شکیبا می شوند تا حرکت آزادی خواهانه مسلمانان پرشتاب و رستاخیز اسلامی در پهنه گیتی فراگیر شود.

اکنون که گفتمان بیداری اسلامی به عنوان، ثمره شیرین اسلام انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حفظه‌الله، چالش‌های مهمی فراروی جهان سرمایه‌سالار و مادی‌گرا قرار داده و اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشری ایجاد و دل‌های آزادی‌خواهان را تا رسیدن به ساحل نجات همراهی خواهد کرد، دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین به بدل‌سازی اسلام اصیل، روی آورده و با پشتیبانی از خیانت‌کاران به اسلام و مسلمین، پنجه در چهره اصیل اسلامی افکنده و با رفتار نابخردانه و متحجرانه، فضای جوامع اسلامی را غبارآلود نموده است.

امسال امت اسلامی و آزادگان جهان در شرایطی به استقبال «روز جهانی قدس» می‌روند که جهان درگیر ویروس منحوس کروناست و میدان نمایش حضور مردم در صحنه دفاع از آرمان قدس شریف خالی و خشم انقلابی آنان جلوه دیگری پیدا نموده است. در این راستا فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقشه راه امت مسلمان را ترسیم و روزنه های امید برای فروپاشی رژیم پلید صهیونیستی را فراهم خواهد نمود.

علما و اندیشمندان اهل سنت در جمهوری اسلامی ضمن پایبندی به آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکومیت جنایات اشغالگران برای نجات امت اسلامی از لوث این غده سرطانی تلاش و نخواهند گذاشت این آرمان الهی یعنی رهایی مستضعفان عالم و خواری دیوسیرتان ددمنش به فراموشی سپرده شود.»

برچسب‌ها قدس جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قدس جمهوری اسلامی قدس جمهوری اسلامی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی شامگاه سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت مقام حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام و حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام در بندرعباس، با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود اظهار داشت: رسول گرامی اسلام در رابطه با این آیه که پیامبر را دعوت به مقاومت کرده است می‌فرمایند؛ این آیه مرا پیر کرده است؛ مقاومت و ایستادگی کار پیامبر اسلام (ص) است و قطعاً از این موضع مشکلی وجود ندارد اما باید به لحاظ روانشناسی نیز مورد بررسی قرار بگیرد که چرا با وجود اینکه مردم ثمرات انقلاب پیامبر (ص) را دیده بودند طبق این آیه نتوانستند در همراهی پیامبر (ص) استقامت کنند.

وی افزود: عدم همراهی مردم با امام در هر زمانی بار را به دوش امام جامعه می‌اندازد چنانچه شاهدیم وقتی ۳۲ دستگاه فرهنگی در کشور به وظایف خود عمل نکنند رهبری جامعه مجبور است به حوزه امر به معروف و نهی از منکر ورود کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مساجد و حسینیه‌ها باید به پایگاه اصلی تربیت جوانان و نوجوانان تبدیل شود؛ افزود: این حسینیه‌ها اگر سرباز برای مبارزه با اسرائیل نسازد، حسینیه نیست چرا که خروجی مکتب امام حسین علیه‌السلام تربیت افراد ظلم ستیز است؛ افرادی که برای امر ولیِ زمانشان پروپوزال می‌نویسند چنانچه زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید پاسداران انقلاب برنامه ۱۰ ساله برای تحقق این هدف نوشتند.

حجت الاسلام کاظمی عنوان‌کرد: خروجی مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام تهرانی‌مقدم‌ها هستند که به امر ولی فقیه راه نابود کردن دشمنان اسلام را ترسیم می‌کنند.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی گفت: نسلی که اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد نسل رویش‌های انقلاب اسلامی است، نسلی که می‌تواند پهپادهای پیشرفته و موشک‌های نسل جدید را بسازد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اینکه ما در صنعت دفاعی رشد می‌کنیم و به والاترین جایگاه‌ها می‌رسیم نشان از این است که در صنعت دفاعی گفتمان امامین انقلاب سر لوحه‌ی کار قرار گرفته است اما در صنعتی مانند خودروسازی به این مهم توجه نشده است و نتیجه‌اش را امروز همه شاهد هستند.

کد خبر 6087043

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم