Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:28:20 GMT

۴ تروریست داعشی در حمله الحشد الشعبی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۶۰۶

۴ تروریست داعشی در حمله الحشد الشعبی کشته شدند

نیروهای الحشد الشعبی در یک حمله توپخانه‌ای چهار تروریست داعشی را در شرق عراق از پا در آوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حضیر المطروحی» فرمانده تیپ ۲۱ الحشد الشعبی امروز (جمعه) از کشته شدن چهار تروریست داعشی در حمله توپخانه‌ای در شرق استان صلاح‌الدین خبر داد.

او به وبگاه شفق نیوز گفت که تروریست‌های داعش در منطقه «الخاتونیه» در مجاورت رشته کوه حمرین در استان صلاح‌الدین در پی برنامه‌ریزی برای حمله به تیپ ۲۱ الحشد الشعبی بودند که پس از افشای نقشه آن‌ها در یک حمله توپخانه‌ای مقر تروریست‌ها منهدم و چهار تن از آن‌ها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المطروحی تأکید کرد که این برای بار اول نیست که تیپ ۲۱ مراکز داعش را در منطقه هدف قرار می‌دهد و از این پس نیز هرگونه تحرک تروریست‌ها رصد و خنثی خواهد شد.

تیپ ۲۱ الحشد الشعبی در منطقه مابین استان صلاح‌الدین و دیالی قرار دارد. منطقه‌ای که از مهم‌ترین گلوگاههای جابه جایی تروریست‌های داعش محسوب می‌شود. در دوماه اخیر استان صلاح الدین و دیالی شاهد افزایش تحرکات و حملات تروریست‌های داعش بود؛ به طوریکه روز گذشته در پی انفجار یک بمب در استان دیالی یک کارمند شرکت برق کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

در غرب عراق نیز روز گذشته نیروهای الحشد الشعبی به همراه ارتش عراق عملیاتی جدید را در صحرای «الانبار» آغاز کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش الحشد الشعبی عراق تروریست استان صلاح الدین الحشد الشعبی تروریست ها تیپ ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین