Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:51:10 GMT

بازداشت وزیر بهداشت بولیوی به دلیل اختلاس کرونایی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۸۰۱

بازداشت وزیر بهداشت بولیوی به دلیل اختلاس کرونایی

وزیر بهداشت بولیوی به اتهام اختلاس در جریان خرید دستگاه‌های تنفس مصنوعی برای بیماران کرونایی بازداشت شد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  پلیس بولیوی «مارسلو ناواجاس» وزیر بهداشت را اواخر روز چهارشنبه دستگیر کرده است. علاوه بر ناواجاس، دو نفر دیگر از مقامات وزارت بهداشت بولیوی بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری این افراد یک روز پس از آن صورت گرفت که «جینین آنی‌یز» رئیس جمهور موقت بولیوی دستور تحقیق درباره خرید دستگاه های تنفس مصنوعی برای بیماران کرونایی را صادر کرد. آنی‌یز با بزرگترین رسوایی فساد در طولش ماه زمامداری خود مواجه است و در رابطه با بحران کرونا شدیدا تحت انتقاد قرار گرفته است.

بر اساس گزارش الجزیره، بولیوی 179 دستگاه تنفس مصنوعی خریده که قیمت هر دستگاه 27683 دلار اعلام شده که در مجموع پنج میلیون دلار می شود اما بعدا مشخص شده که قیمت واقعی هر دستگاه نصف قیمت اعلام شده بوده است.

رئیس جمهور موقت بولیوی در صحفه توئیتر خود نوشت که این کشور دو میلیون دلار برای خرید این دستگاه ها پرداخت کرده است و دیگر حتی یک سنت هم پرداخت نخواهد کرد.

بر اساس آمار رسمی، ویروس کرونا تاکنون جان 190 را در بولیوی گرفته و 4500 نفر را نیز مبتلا کرده است.

توزیع داروی ضدانگل برای مقابله با کرونا در بولیویبی توجهی دولت برزیل به نفوذ کرونا در مناطق دور افتاده بومیانممنوعیت سفر از برزیل به آمریکا به دلیل شیوع ویروس کروناحفر دو هزار قبر در شیلی برای قربانیان کرونا


انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه