Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن بیانیه چنین آمده است:«روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ امام راحل عظیم‌الشأن (ره) است که از دشمن‌شناسی آن عزیز فرزانه حکایت دارد. فتنه‌هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف در کشورهای محور مقاومت ایجاد شده‌اند درستی و انتخاب صحیح رهبر کبیر انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته همه شاهد بودند، راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط دنیا برگزار شد و همین مسأله آثار و برکات خوبی هم در دنیا علیه اسرائیل غاصب به همراه داشت و امسال هم در شرایط کرونایی جهان، پیام روز جهانی قدس به شکلی کاملاً مشهود و برجسته اما با شیوه‌های جدید به گوش تمام دنیا خواهد رسید.‌

بدون شک گرامیداشت روز جهانی قدس، پیامدها و آثار ارزشمندی برای جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفان عالم خواهد داشت که یکی از آن پیامدها انسجام کشورهای اسلامی است. تمامی حوادث و اتفاقات منطقه بر این گزینه تأکید دارند که فلسطین کماکان مسئله اصلی دنیای اسلام است و بر اساس همین واقعیت است که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان رژیم صهیونیستی را مشکل اصلی منطقه دانسته و مسلمانان را از هرگونه غفلت از این دشمن و مشغول شدن به خود برحذر می‌دارند.

اگر امروز بحث اول دنیا در مورد حوزه بهداشت و موضوع «کرونا» است، مسأله معنوی مردم دنیا نیز آزادی «فلسطین» است، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و تمام اقشار و سازمان‌های بسیج استان ضمن درود به روح پُرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه‌مان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تأکید می‌کند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است.»

کد خبر 4932041

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل روز جهانی قدس وحدت اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر روز قدس شیوع کرونا روابط عمومی بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،درپی عملیات  «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در نشستی،  یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی (ع) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند که با انتشار این سروده، افشین علا از شاعران برجسته کشور با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سرود:

رسید مژده به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلالۀ گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسۀ سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
«توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!»

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی