Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:46:12 GMT

روز قدس نماد عدالت‌خواهی و دفاع از مظلومین جهان است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۰۰۲

روز قدس نماد عدالت‌خواهی و دفاع از مظلومین جهان است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، این روز را بزرگترین نماد و سمبل مبارزه علیه کفر و استبداد و حمایت از مظلومین جهان عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا با تمامی قوا و با رونمایی از طرح موسوم به (معامله قرن)، سیاستی را در پیش گرفته تا حقوق مردم فلسطین را به‌کلی پایمال کرده و مساله فلسطین را از اذهان افکار عمومی جهان پاک کند اما با وحدت و همبستگی عموم مردم مسلمان جهان این سیاست پوچ به کابوسی دست نیافتنی مبدل می‌شود و قدس شریف با عنایت الهی آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که امسال گرامی‌داشت روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا دارای شرایط ویژه‌ای بوده و در قالبی دیگر برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که بر مردم حاکم است و ضوابطی که برای رعایت حال مردم در نظر گرفته شده، شکل تجمعات ارزشمند معنوی روزه داران که در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با زبان روزه فریاد حاکمیت فلسطین و فریاد حق و عدالت بر عالم و انتظار حضرت بقیه الله را سر می‌دادند، تغییر کرده و در این خصوص از سایر ظرفیت‌های شناسایی شده اعم از فضای مجازی و رسانه بهره برده و اعلام می‌کنیم که حفظ آرمان‌های قدس شریف و جبهه مقاومت تعطیل بردار نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امسال روز قدس در فضای مجازی گرامی داشته می‌شود و در این خصوص پویشی به راه افتاده که فقط یک روز قدس نداشته باشیم بلکه هفته قدس داشته باشیم و بخشی از این هفته به روزهای پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز قدس امسال تعلق گیرد و نکاتی که در فرمایشات ایشان بوده توسط ملت مورد توجه باشد.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست و آزادگان جهان با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی و برگزاری هم اندیشی در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس و … صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان خواهند رساند، چرا که روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام، به حساب می‌آید و می‌تواند برکات فراوانی در پی داشته باشد.

کد خبر 4932058

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی قدس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین روز قدس شب قدر شیوع کرونا روابط عمومی بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا