Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرحوزه علمیه خواهران شهرستان خاتم بااشاره به اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب مسئله فلسطین است،گفت: هرگونه کوتاهی در برابر دفاع از فلسطین در واقع کوتاهی کردن از تلاش برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب است.

زهرا سلیمان زاده در گفتگو با خبرنگار فارس از یزد در اشاره به دلایل اهمیت روز قدس، اظهار داشت: یکی از این دلایل این است که روز قدس عاملی شده است برای بیداری جهان اسلام و ذهن‌های غفلت زده که بیدار شوند و به واقعیت‌هایی که در عرصه بین المللی به ویژه در فلسطین رخ می‌دهد توجه بیشتری نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان خاتم گفت: هدف از فریاد در راهپیمایی روز قدس، مبارزه با استکبار و تاکید بر اینکه اسرائیل کشور نیست بلکه اشغالگری است که وطن مردم فلسطین را غصب کرده است.

سلیمان زاده با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی و گرامیداشت روز قدس لازم است، تصریح کرد: این حداقل کاری است که یک انسان آزاده می‌تواند در حمایت از مردمی است ک در اوج مظلومیت تنها صلاحشان فریاد و سنگ است انجام دهد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان خاتم با اشاره به اینکه روز قدس موجب وحدت کشورهای اسلامی شود، تصریح کرد: به دلیل اینکه روز قدس روز استکبارستیزی است می‌تواند عاملی برای وحدت کشورهای اسلامی باشد

و باید سران کشورهای اسلامی واقع بینانه به این مسئله نگاه کند وهمانطورکه آمریکا که از ابتدای به وجودآمدن رژیم اشغالگر اسرائیل در مجامع بین المللی به دفاع از آن پرداخته، به حمایت از مردم فلسطین بپردازند.

وی افزود: سوالی که به طور جدی در میان مردم مطرح است این است که چرا باید کشور ماهزینه های حمایت از به فلسطین را پرداخت کند در حالی که مردم فلسطین شیعه نیستند و اگر کشور توانایی اقتصادی دارد بایدبرای مردم ایران هزینه شود، جواب این سؤال را پیامبر (ص) در یک روایت پاسخ می‌دهد و می‌فرماید: اگر انسان فریاد مظلومی را بشنود و به کمک اونشتابد مسلمان نیست در این روایت پیامبر (ص) فقط اشاره به یاری مسلمانان ندارد بلکه اشاره به هر انسانی دارد که به آن ظلم شده است.

وی گفت: در شرایط کنونی در اکثر شهرها امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد اما می‌شود به شکل‌های دیگری به ویژه در فضای مجازی این گرامیداشت انجام شود.

سلیمان زاده افزود: با استناد به سخنان پیامبر (ص) هرکس باید در حد توان خود به دفاع از فلسطین بپردازد مانند حضور یک انسان عادی در راهپیمایی و اقدامات فعالان فرهنگی در فضای مجازی.

وی با اشاره به اینکه روز قدس عامل وحدت کشورهای اسلامی است، ادامه داد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) سرنوشت کشورهای اسلامی مانند یک زنجیر به هم پیوند خورده است بنابراین رهبران بعضی از کشورهای اسلامی که به صورت پنهان و آشکار با کشورهای آمریکا و اسرائیل برای تأمین امنیت خود ارتباط برقرار می‌کنند باید بدانند که این ارتباط تا زمانی برقرار است که منافع این کشورها تأمین شود.

سلیمان زاده در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال امکان شرکت در راهپیمایی وجود نداشته باشد حوزه علمیه خواهران شهرستان خاتم برای گرامیداشت روز قدس است اقداماتی را در فضای مجازی اجرا می‌کند ازجمله: برگزاری نشست‌های بصیرتی و دانش‌افزایی جهت رفع شبهات مسئله فلسطین، انتشار کلیپ و عکس نوشته بصیرتی و انتشار سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آزادی قدس و شکست اسرائیل.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل قدس جهان اسلام کشورهای اسلامی سلیمان زاده روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است