Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: آرمان و خط‌مشی سیاسی مسلمانان در تمامی ادوار، بر محور "مقاومت" بوده و خواهد بود و لحظه‌ای این مهم کم رنگ نمی‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بیش از هفتاد سال از منازعه‌ مردم مسلمان در نوار غزه و سرزمین‌های فلسطین اشغالی با رژیم کودک‌کُش و نامشروعِ اسرائیل می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از کشتن و آواره کردن صدها هزار مسلمان بی‌دفاع اِبایی ندارد، عنوان کرد: آرمان و خط‌مشی سیاسی مسلمانان در تمامی ادوار، بر محور "مقاومت" بوده و خواهد بود.

مصاحبه |تاثیر روز جهانی قدس هر سال افزایش پیدا می‌کند/ مشارکت تمام گروه‌های معارض بحرینی در فعالیت‌های روز قدسروحانی: روز قدس نمادی از وحدت و همدلی مسلمانان در دفاع از آرمان‌های اسلامی استباید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی روز قدس را به گوش جهانیان رساند

روشنفکر ابراز کرد: مردم آزاده و مسلمان ایران، همچون سایر آزادی‌خواهان جهان هر ساله با تاسی از سیره‌ی امام خمینی رضوان الله در روز قدس، زیاده‌خواهی کفار را محکوم کرده و خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن هستند.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد با لبیک به فرمان رهبر محبوب‌مان "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" با محکوم نمودن طرحِ ننگین "معامله‌ی قرن"، همراه و یاور مظلومان و ستم‌دیده‌گان فلسطین بوده و بدون شک که تحقق وعده‌ی الهی "مبنی بر پیروزی حق علیه باطل" حتمی است.

انتهای پیام/ی

R41452/P/S6,69/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس بیت المقدس راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • سقوط اندلس با یک تار مو