Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم‌های پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بامداد امروز طی عملیاتی در یکی از روستاهای بخش «کلات» شهرستان سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری دو نفر از نیروهای پلیس آگاهی به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری یک نفر دیگر از مأموران جان بر کف نیروی انتظامی نیز مجروح شد، خوشبختانه طبق آخرین اطلاع حال عمومی «استوار علی اصغریان» در حال حاضر رضایت بخش است و مراحل درمانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند و در حال حاضر منطقه در حال پاکسازی است.

وی ضمن تشکر از مردم و مسئولان محلی شهرستان سرباز برای همکاری با پلیس تصریح کرد: در این عملیات شهید «آرمان اربابی» و ش ه ی د «مسعود شهرکی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم تشییع آنها در حال انجام است.

کد خبر 4932088

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری شهرستان سرباز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان روز قدس قزوین شب قدر شیوع کرونا روابط عمومی بیرجند ایلام روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران