Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ابتکار امام خمینی(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس درواقع اقدامی برای زنده نگاه داشتن قدس در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها تلاش بسیاری کردند که قدس را از مسئله اول بودن برای مسلمانان خارج کنند و اشتباه راهبردی برخی دولتمردان منطقه‌ای نیز به این هدف صهیونیست‌ها کمک کرد و متاسفانه شکاف و اختلاف در جهان اسلام به کج پنداری از تهدیدات واقعی انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص بودن دشمن اصلی جهان اسلام بسیار اهمیت دارد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها با استفاده از شرایط خاص جهان اسلام به دنبال سو استفاده از شرایط و الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی هستند بنابراین اهمیت روز قدس امسال بیش از گذشته است.

سردار سنایی راد با اشاره به عدم برگزاری راهپیمائی روز قدس اظهار داشت: متاسفانه شیوع کرونا و ضرورت توجه به فاصله گذاری اجتماعی شرایط ویژه ای را به وجود آورده اما واقعیت این است که انتخاب روز قدس از سوی امام خمینی (ره) درواقع کشاندن موضوع قدس از سطح دولت‌ها به سطح مردم است و مردم قابلیت و ظرفیت بالایی برای دفاع از آرمان فلسطین ایجاد کرده‌اند، اگرچه شاید شرایط و محافظه کاری، برخی دولتمردان را به سمت سازش سوق داده اما با بیداری که در ده‌های اخیر در جهان اسلام به وجود آمده ملت‌ها هیچگاه به سمت سازش سوق پیدا نمی‌کنند به همین دلیل بزرگداشت روز جهانی قدس در هر شرایطی یعنی زنده ماندن آرمان قدس و پشتیبانی از محور مقاومت و آزادی قدس شریف از اشغال دست رژیم غاصب صهیونیستی.

وی بابیان اینکه امسال نیز با توجه به شرایط موجود ملت‌های آزادی خواه جهان روز قدس را گرامی خواهند داشت زیرا قدس مسئله اول مسلمانان و موضوعی زنده است، افزود: با توجه به حماقت صهیونیست‌ها در اعلام سیاست توسعه اشغال گری و تلاش برای تصرف کرانه باختری، روز قدس امسال با شکوه همه ساله و با استفاده از شیوه‌های جدید گرامی داشته می‌شد.

کد خبر 4930803 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی قدس سرزمین های اشغالی سردار سنایی راد فلسطین ماه مبارك رمضان قدس مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی شورای نگهبان مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا فلسطین حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا خبرگزاری مهر علی لاریجانی روز قدس ایران جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش صهیونیست ها جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

رضا مراد صحرایی در مراسم تجدید میثاق معلمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی در تاریخ معاصر شاهد بودیم که روند جریان های سیاسی جهان را تحت تاثیر جدی خودش قرار داد

وی افزود : در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند، دشمنان پیش بینی این را  می‌کردند که اگر پیام انقلاب به جهان برسد، می‌تواند طومار مستکبران را در هم بپیچد و امروز این چنین شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که دانشجویان در سراسر جهان همان حرفهایی را می‌زنند که پیش از انقلاب از بیان امام خمینی (ره ) درمورد ظلم و ستم ستیزی شنیده می شد.

صحرایی با بیان اینکه مستضعفان در سراسر جهان انقلاب را پناه خود می‌دانند، گفت: پیام اهل بیت علیهم السلام این بوده که مستضعفان را یاری کنید. فطرت مسلمانان بر رفات و مهربانی است و وقتی این پیام از زبان امام راحل جاری شد، بر دل و جان مردم جهان نشست.

وی با اشاره به اینکه پیام انقلاب بیدارکردن دل و ذهن تمام مردم و همسو با فطرتشان است، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور برآمده از همین دیدگاه الهی و دینی و بر این اساس پایه گذاری شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد : امام راحل بیاناتی درباره معلم دارند و آن جمله تاریخی ایشان که معلمی شغل انبیا است، یادآوری این نکته مهم است که کسی که معلم می شود کار نبی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه معلمان امروز نماد صبوری هستند،خاطرنشان کرد: انبیا در کار خودشان  با بیان، کردار و رفتارشان انسان ها را تربیت کردند.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیانات امام خمینی ره، تصریح کرد: اين جمله امام راحل که می فرمایند مدرسه را دریابید، دانشگاه دیر است، یعنی مدرسه قوی، تضمین کننده ایران قوی است و اگر دانشگاه قوی و دانشمندان بزرگی داریم همه در گرو مدرسه قوی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، اذعان کرد: به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد