Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزام در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در غزه گفت:‌ مصادف شدن روز جهانی قدس با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشانگر اهمیت و توجه امت اسلامی به فلسطین است.

وی افزود: روز جهانی قدس حامل این پیام به همگان است که آرمان فلسطین نزد امت اسلامی زنده است و هرگز از بین نمی‌رود. این روز، روز تجدید پیمان میان امت و فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزام ادامه داد: روز قدس روزی است که مسلمانان در سراسر جهان با وجود همه تلاش‌ها برای نابود آرمان فلسطین، تعهد و تمسک خود را به قدس و آرمان فلسطین نشان می‌دهند.

عضو حماس همچنین از جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایستادگی‌اش در کنار آرمان فلسطین و همه حمایت‌ها و کمک‌هایش در عرصه‌های مختلف به فلسطینیان قدرانی کرد.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز از هیچ چیزی در برابر ملت فلسطین دریغ نکرده و همه گروه‌ها و طیف‌های آن همواره حامی فلسطین بوده‌اند.

عزام گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان روز اول پیروزی انقلاب، موضع شجاعانه و محترمانه ای در قبال فلسطین و آرمانش اتخاذ کرد و در طول این سال‌ها با وجود فشارها و تحریم‌ها همواره حامی و پشتیبان فلسطین بوده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: البته این تلاش‌ها تنها منحصر به تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و وادار کردن آن برای تغیر سیاست‌هایش نبوده اما ایران همواره موضع شجاعانه خود را در قبال فلسطین و مردمش حفظ کرده است.

عزام در ادامه همچنین با اشاره به اینکه تلاش‌های صهیونیست‌ها تنها به نابودی آثار و نشانه‌های واقعی شهر قدس محدود نمی‌شود، تاکید کرد: قدس جوهر درگیری است و اسرائیلی‌ها لحظه‌ای از یهودی‌سازی آن، بیرون راندن اهالی قدس و تحمیل محدودیت بر مردم قدس و مصادره اموال آنها برای تغییر واقعیت آن، دست برنداشته‌اند.

وی گفت: روز قدس در همین حال یادآور وضعیت شهر مقدس قدس و دردها و رنج‌های فلسطینییان به ویژه در قدس است.  

عزام تاکید کرد: این تلاش‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین بی‌ثمر است و قدس در قلب همه فلسطینی‌ها و مردم کشورهای عربی و اسلامی مستدام باقی خواهد ماند.
 

برچسب‌ها اسرائیل شهر قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل شهر قدس اسرائیل شهر قدس جمهوری اسلامی ایران آرمان فلسطین تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

به گزارش صدای ایران از فارس؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) هفتم اردیبهشت ماه با انتشار فیلمی از برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با اساتید حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا عنوان کرد: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله بین شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.


وی تصریح کرد: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.


تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روز‌ها شاهد برگزاری اعتراضات و تجمعات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.


تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های کشور‌های دیگر از جمله فرانسه نیز برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند