Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس شریف امروز نماد مقاومت آزادی‌خواهان برابر زیاده‌خواهی و تجاوز است؛ این مقاومت ادامه می‌یابد و پایان ترک‌تازی صهیونیسم بین‌الملل نزدیک است.

خبرگزاری فارس سرخه- گروه سیاسی: روز قدس که اینک به نماد مقاومت ملتی فولادین تبدیل شده، دیگر تنها در دایره یک کشور به نام فلسطین نمی‌گنجد و متعلق به همه ملت‌های مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس شریف بیش از نیم قرن در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرده و دستان خالی از هرگونه تجهیزات و تسلیحاتی، سبب نشده تا مبارزان فلسطینی برابر رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی کم بیاورند و پا پس بکشند.

ملت بزرگ ایران همواره در کنار مردم فلسطین با صدای بلند و رسا فریاد آزادی سر داده‌اند. سال‌ها در کف خیابان و امروز در فضای مجازی و در کمال صداقت باطن فریاد «مرگ بر اسرائیل و همه حامیان این رژیم کودک کش» را سر می‌دهند.

روز قدس؛ نماد نبرد مستضعف با مستکبر

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه بیان کرد: روز قدس به همه کشورهای مسلمان جهان مربوط است و ما تمام‌قد برابر مستکبران زمان خواهیم ایستاد و مشت‌های کوبنده خود را بر باطلان زمان خواهیم کوبید.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) همواره در سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را به همه مردم گوشزد می‌کردند و صدور بیانیه حضرت امام در سال 1358 نقطه آغاز روز قدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: از آن تاریخ به بعد، روز قدس به روز وحدت همه مسلمانان جهان تبدیل شد؛ روزی که همه مردم آزاده دنیا به‌ویژه مسلمانان با حضور وحدت‌بخش خود در راهپیمایی عظیم این روز و با شعارهای ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی، حمایت بی‌دریغ خود را از تمام مستضعفان جهان، خصوصاً مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

عبداللهی با اشاره به اینکه از نظر امام راحل، روز قدس روز اسلام و حکومت اسلامی است، افزود: روز قدس، روزی است که باید بیرق مقاومت در سراسر کشورهای منطقه افراشته شود و به ابرقدرت‌ها این مفهوم را تفهیم کند که دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی ترک‌تازی کنند.

وی بیان کرد: اینک روز قدس به نماد بیداری و آگاهی جهان اسلام تبدیل شده است؛ روزی که تمام مردم مسلمان جهان در سالیان گذشته با حضور یکپارچه خود در صحنه به استکبار جهانی و خائنان به آرمان فلسطین، این موضوع را فهماندند که مسلمانان جهان هرگز از اصول و آرمان‌های خویش که یکی از آن‌ها آزادی فلسطین است، دست نخواهند کشید.

پیامی مهم برای مبارزان فلسطینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه این روز پیام مهمی برای مبارزان فلسطینی دارد، اضافه کرد: روز قدس، این امید را به آن‌ها می‌دهد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف تنها نیستند و تمام مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها خواهند بود.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، تحول عظیمی را در مبارزات در فلسطین اشغالی بنیان نهاد.

عبداللهی افزود: فریاد برائت مسلمانان ایران از استکبار و صهیونیسم در روز قدس، تفکر تازه‌ای را در سرزمین‌های اشغالی به وجود آورد و بر عمق جان توده آزادی خواهان فلسطین اثرگذار بود و آن‌ها را ترغیب کرد تا با حضور سرافرازانه در صحنه‌های نبرد، راه انتفاضه را در پیش بگیرند.

وی افزود: روز قدس نویدبخش آن است که این مبارزه تا روزی که اسرائیل غاصب و این رژیم اشغالگر از صحنه روزگار محو نشود، همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در تأکید ضرورت مبارزه با اسرائیل چه زیبا می‌فرمایند که هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است، هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف همان است که امام راحل عظیم‌الشأن فرمود، اسرائیل باید محو شود. بحث، بحث یهودی‌ستیزی نیست؛ مسأله غصب خانه مسلمین است.

مبارزه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی

عبداللهی تصریح کرد: فرمایشات امام و رهبری به ما این نوید را می‌دهد که این مبارزه تا نابودی کامل این رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت؛ البته فرمایشات این دو بزرگوار برگرفته از آیات قرآن است.

وی با بیان اینکه همه ما باید در از بین رفتن این باطل سهیم باشیم، افزود: آنچه امروز باید هوشیار باشیم و فریب آن را نخوریم، این است که دشمن شبهاتی چون «موضوع فلسطین مربوط به خود فلسطین است، چرا دیگر کشورها در آن دخالت می‌کنند؟»، را وارد کرده و حتی در داخل کشور ما نیز توسط عده‌ای افراد ناآگاه به آن دامن زده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار کرد: نظام غاصب صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به خود تاکنون از چهار راهکار همچون ایجاد جای پا برای خود در کشور فلسطین، اشغال این سرزمین، برقراری دولت و نظام جعلی و گسترش حیطه تصرف خود استفاده کرده است.

عبداللهی بیان کرد: صهیونیست‌ها بعد از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، با حمایت‌های مالی و سیاسی انگلیس و آمریکا و تبلیغ عقاید بی‌اساسی مثل رجعت به سرزمین موعود یا سرزمین بدون ملت برای ملتی بدون سرزمین، در فلسطین نفوذ کردند و شعار اصلی آن‌ها از نیل تا فرات بود و نه‌فقط فلسطین بلکه برای همه کشورهای این حوزه نقشه داشتند.

نابودی قطعی اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌وند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: روز جهانی قدس شکوفه‌ای از تدابیر اندیشمندانه و ژرف‌نگری‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) به‌منظور حمایت همه‌جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین است و پایه‌گذار مقاومت شد.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی و پایداری یکپارچه جهان اسلام برابر استکبار جهانی از آرمان‌های امام راحل (ره) در نام‌گذاری این روز بود.

محمدی‌وند بیان کرد: ادامه حرکت آگاهی‌بخشی و حمایت قاطع مقام معظم رهبری از آرمان‌های امام و ایجاد امید در مبارزان فلسطینی و حمایت بی‌قید و شرط کشور عزیزمان ایران از فلسطین و وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسراییل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید، محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: این امر موجب تقویت وحدت و همدلی بین مبارزان فلسطینی تا نابودی قطعی اسراییل شده و پیام باشکوه روز جهانی قدس شکست معامله قرن و به نتیجه نرسیدن آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان کرد: امروز در سرانجام گام دوم انقلاب ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه سرخه پیام مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به جهانیان منعکس کرده‌اند.

محمدی‌وند گفت: امید است به برکت وحدت و انسجام مسلمانان و آزادیخواهان جهان زمینه برای پیروزی اسلام و مسلمانان و نابودی اشغالگران فراهم شود و در سایه قدرت و عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و مجاهدت ملت بزرگ فلسطین و حمایت جوانان غیرتمند دنیای اسلام شاهد پیروزی اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم باشیم.

ما هستیم؛ همچون همیشه

امروز بار دیگر مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گرچه به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به خانه‌نشینی بودند و امکان حضور میلیونی ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا مانند هر سال در کف خیابان‌ها وجود نداشت، اما در جای‌جای کشورمان طوفان مجازی به راه انداختند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از حق ملت مظلوم فلسطین به میدان آمدند و با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی، پیام خود را به گوش مستکبران جهان می‌رسانند.

انتهای پیام/74004/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین مقاومت قدس اسرائیل مبارزان فلسطینی مسلمانان جهان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود

حسینی در جمع دانشگاهیان کرمان گفت: بسیاری از مسوولان دولت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند و این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه نیست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که آغازی است بر سایر تحولات جهانی، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!