Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:52:17 GMT

نماز عید فطر در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۷۲۲

نماز عید فطر در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود

ستاد برگزاری نماز عید فطر در اردبیل طی اطلاعیه از برگزاری نماز عید فطر در محل شهیدگاه شهر اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستاد برگزاری نماز عید فطر در اردبیل با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم جهت برپایی نماز عید سعید فطر با رعایت پرتکل‌های بهداشتی در محل شهیدگاه اردبیل دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است؛

بدینوسیله به اطلاع مردم عزیز و مکرم اردبیل می‌رساند، براساس دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز عید سعید فطرتوسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، راس ساعت شش و ربع در محل شهیدگاه برگزار می‌شود.

از عموم شرکت‌کنندگان در این برنامه معنوی درخواست می‌شود به جهت رعایت اصول بهداشتی، حتما سجاده نماز به‌همراه داشته و از ماسک استفاده نمایند.

ضمنا اتوبوس‌های شرکت واحد ازساعت پنج صبح از میادین اصلی شهر، نمازگزاران محترم را به محل برگزاری نماز عید انتقال خواهند داد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل نماز عید فطر شهیدگاه اردبیل امام جمعه اردبیل برگزاری نماز عید نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود