Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان بوشهر روز جهانی قدس را روز تجدید پیمان و میثاقی دوباره با ملت مظلوم و مجاهد فلسطین دانستند و اعلام کردند: مبارزه با رژیم صهیونیستی تا نابودی اشغال‌گران قدس شریف ادامه دارد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان بوشهر بر ادامه مبارزه تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس و رهایی قدس شریف از چنگال دژخیمان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بزرگ‌داشت روز جهانی قدس ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان بوشهر پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: جامعه اهل سنت کشور به‌ویژه استان بوشهر در کنار هم‌وطنان هوشیار و با بصیرت ایرانی خود و هم‌صدا با مسلمین جهان با دهانی روزه و قلبی سرشار از ایمان، یقین، تضرع، خشوع و خضوع به درگاه احدیت، فریاد می‌زنند و همراهی خود را با همه مستضعفین و مظلومین جهان اعلام می‌دارند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین والصلاه والسلام علی رسول الله الامین و علی آله الطیبین الطاهرین وصحبه الاخیار اجمعین

((سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ))

امام خمینی (رحمه‌الله) فرمودند: روز قدس مبدأ بیداری و هوشیاری امت اسلامی است. مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، مخصوص یک کشور و یا مخصوص مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‌ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پایه‌ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است‏‏.‏

 همچنین بیانات وارسته‌ مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) این است که: «روز جهانی قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیانشان است.»

با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس، ما جمعی از ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در این ماه مبارک رمضان به‌ویژه دهه اخیر و لیالی پر خیروبرکت قدر از خداوند متعال، روز جهانی قدس؛ روز سرافرازی و برافراشتن پرچم مبارزه و مقاومت علیه آمریکای جنایتکار، صهیونیسم غاصب و ابرقدرت‌های ستمگر جهان و روز تجدید پیمان و میثاقی دوباره با ملت مظلوم و مجاهد فلسطین و امت غیور اسلامی در راستای استمرار مقاومت علیه ظلم ظالمان و اشغال اشغالگران با ارواح شهدای این راه و امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را گرامی می‌داریم.

امام جمعه بوشهر: تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس مبارزه ادامه دارد مردم استان بوشهر بر تداوم حمایت از آرمان‌های فلسطین تاکید کردند روز جهانی قدس نماد مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی و جنایتکاران است

امسال حکمت و مشیت الهی مقدّر شده است که بیماری (کوئید 19) ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و جهان را در یک بحران بی‌سابقه قرار داده و چرخه زندگی را به‌گونه‌ای از چرخش عادی و طبیعی انداخته است و متأسفانه امسال مثل سال‌های قبل حضور در راهپیمایی روز مبارک قدس را نخواهیم داشت ولی شتاب چرخه مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهان و دسیسه‌های آنان، به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر و نجات ملت‌های مظلوم همچنان با قوت و قدرت در حرکت و به نصرت و پیروزی و رسیدن به سرمنزل واقعی نزدیک‌تر شده است.

جامعه اهل سنت کشور به‌ویژه استان بوشهر در کنار هم‌وطنان هوشیار و با بصیرت ایرانی خود و هم‌صدا با مسلمین جهان با دهانی روزه و قلبی سرشار از ایمان، یقین، تضرع، خشوع و خضوع به درگاه احدیت، فریاد می‌زنند و همراهی خود را با همه مستضعفین و مظلومین جهان اعلام می‌دارند و همواره مسیر مقاومت و جهاد در مسیر رهایی بخشیدن ملت‌ها و کشورهای اسلامی از چنگال ستمگران و خیانت‌کاران به‌ویژه آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی را با تمام قدرت در پیش می‌گیرند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P1377/S6,53/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز جهانی قدس تا نابودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است