Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی در پیامی اعلام کرد: روز قدس متعلق به همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان است و در این روز مظلومین و عدالت‌طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین‌انداز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار، مقاومت و عدالتخواهی است.

 

این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت‌طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین‌انداز می‌کنند و این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست‌تر است، ناپایدار می‌کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می‌رباید .

 

امسال مردم مومن و ولایتمدار خوزستان که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می‌مانند .

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیام روز قدس غلامرضا شریعتی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از فریاد‌های بانوی مشهدی که به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی توان پرداخت اجاره خانه ۴۰۰هزار تومانی خود را هم ندارد با موجی از غم و اندوه کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود