Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال صبح امروز جمعه - دوم خرداد ماه - در حضور مدیرعامل باشگاه این تیم از سر گرفته شد.

تیم فوتبال استقلال تهران دور جدید تمرینات خود را از صبح امروز جمعه دوم خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفت.

نکته جالب این بود که طبق اعلام سازمان لیگ تیم‌ها از روز شنبه سوم خرداد مجاز به آغاز تمرینات خود بودند اما استقلالی‌ها یک روز زودتر تمریناتشان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد که این اولین تمرین این تیم بعد از تعطیلی بلند مدت بود.

پیش از آغاز تمرین، مسوولان ورزشگاه به ضدعفونی کردن کامل رختکن، فنس‌ها و تمام محوطه تمرین پرداختند. مسوولان کادر پزشکی استقلال هم نظارت ویژه‌ای روی تمام مراحل ضد عفونی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمرین آبی پوشان داشتند.

پیش از آغاز به زمین هم از بازیکنان به وسیله یک تب سنج تست گرفته شد. این در حالی بود که اعضای تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه تست‌های کامل بیماری کرونا را انجام دادند.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از شروع تمرین روز جمعه آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. او در صحبت‌هایش از کادرفنی و بازیکنان خواست تا آرامش و همدلی خود را حفظ کنند و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ آرزوی موفقیت کرد.

نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل تیم استقلال هم امروز در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و پیش از شروع تمرین، احمد سعادتمند ضمن صحبت درباره این پیشکسوت استقلال به بازیکنان گفت: البته عبداللهی نیازی به معرفی بنده ندارد و این بنده هستم که عبداللهی باید او را معرفی کند. در کل او نماینده بنده در کنار شما بازیکنان و کادرفنی است و از او خواستم بنا به تجربه و درایت خود به ما کمک کند که خوشبختانه این مهم را قبول کرد، امیدوارم که بتوانیم از وجود ایشان در کنار خود بهره کافی را ببریم.

 یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت ناصر حجازی

با توجه به در پیش بودن سالروز درگذشت ناصر حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال، تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت این اسطوره آغاز شد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌های خود، به پاسکاری ساده در چهار گروه و در اواسط آن به کارهای سرعتی مشغول شدند.

داریوش شجاعیان هم که دوران نقاهت پس از عمل خود را طی می‌کند، تمرینات اختصاصی را در این تمرین انجام داد.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره غایبان تمرین روز جمعه آبی‌ها گفت: به جز میلیچ و دیاباته، علی دشتی و محمد دانشگر در این تمرین غایب بودند. دشتی فردا به تمرینات اضافه می‌شود و دانشگر بعد از تست کرونا، احتمالا از یکشنبه به تمرینات اضافه می‌شود./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

بیانیه استقلال در واکنش به آغاز لیگ برتر فوتبال/ کرونا به هیچ‌کسی رحم نمی‌کند

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)