Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تدبیر و ابتکار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، حاوی پیام‌هایی پرمحتوا در رابطه با جنایات رژیم اشغالگر قدس، مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و گره خوردن سرنوشت جوامع انسانی به آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به تاریخ پرفراز و نشیب هفت دهه اخیر و بازخوانی آسیب‌های ناشی از فجایع انسانی رخ داده در این مقطع، تاثیرپذیری و تاثیرگذاری سرنوشت ملت‌ها در همدیگر را نمایان می‌سازد اما به‌رغم این حقیقت، در شرایط کنونی که جوامع در مقابل تهدیدات ناشی از فقر، تبعیض و خونریزی، بیش از پیش به همگرایی و اتحاد نیاز دارد، متاسفانه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در سکوت معنادار قدرت‌های زیاده‌خواه و استعمارگر از هیچ خیانتی درباره فلسطینیان مظلوم و بی‌پناه فروگذاری نمی‌کند.

این‌جانبان، در آستانه روزقدس، این نماد  مقاومت اسلامی، ضمن تجدید میثاق با اندیشه‌های الهی حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب، یک بار دیگر جنایات رژیم جلاد صهیونیستی، طرح الحاق کرانه باختری و نیت پلید جنایتکاران در تغییر پایتخت اشغالگران قدس شریف برای حذف موجودیت فلسطین را محکوم و با تاکید بر وفاداری به آرمان‌های قدس شریف و دفاع از مردم ستمدیده فلسطین، انزجار خود را از تحریم‌های برخی کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان و تضعیف مقاومت اسلامی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل پیام مشترک روز قدس شهید قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار