Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جلسه با دادستان‌های سراسر استان یزد گفت: با استفاده از ظرفیت ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌ها با شناسائی واحد‌های تولیدی، صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و واحد‌های تولیدی با تولید کمتر از ظرفیت اسمی اقدام و رونق مجدد تولید را در این واحد‌ها باحمایت حقوقی و قضایی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارتباط با نخبگان جامعه و نشست هم اندیشی با آن‌ها و اخذ ایده‌ها و نظراتشان با هدف شناسائی مشکلات و آسیب‌های موجود در جامعه یکی از راهبرد‌های مقام‌های قضائی باشد.

مقابله جدی و قاطع با قاچاق کالا در یزد

دهشیری مقابله جدی و قاطع با قاچاق کالا را از الزامات رونق و جهش تولید دانست و اظهارداشت: دادستان‌ها باید با شناسائی زمینه فساد، از شکل گیری نطفه هرگونه جرائم پیشگیری نمایند.

او رسانه‌ها را از ارکان حکمرانی خوب دانست و تصریح کرد: تبیین و تشریح تلاش‌های مجموعه قضائی با استفاده از ظرفیت رسانه در چارچوب مقررات و ضوابط، ضمن ارتقاء سرمایه اجتماعی، آحاد جامعه را در جریان امور و خدمات و تلاش‌های قوه قضائیه قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان بر بررسی دقیق و گذاشتن وقت ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و المدعی تاکید کرد و یادآور شد: اهتمام به رفع مشکلات مردم از موضوعات مورد تاکید ریاست قوه قضائیه است که باید تلاش شود با اهتمام نسبت به پرونده‌های کثیرالشاکی و پر مدعی موضوع این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

دهشیری با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری از دادستان‌ها خواست اهتمام جدی و نظارت قوی و مستمر بر قرار افرادی که باقرار‌های تامین کیفری بالاخص با دوره ماندگاری کوتاه مدت به زندان معرفی می‌شوند داشته باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی یزد دادگستری یزد فعالیت واحدهای تولیدی راکد دادستان ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم