Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی گفت: روزی مردم مظلوم به سرزمین خود باز می گردند زیراکه جریان  مبارزه با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: روز قدس آرمان اسلامی، دینی و قرآنی است که همواره آن ر ا پر رنگ نگه می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان بدانند که روز قدس فراموش شدنی نیست، امسال این ویروس کرونا که از ویروس اسراییل و آمریکا هم کمتر نیست نگذاشت که برای راهپیمایی به خیابان ها برویم، تنها این باعث شد که به خیابان ها نیاییم.

وی تصریح کرد: سرزمین قدس، سرزمین مبارکی است زیراکه قدس از قرآن گرفته شده است، جایگاه پرواز و معراج پیامبر (ص) و پیغمبران است.

امام جمعه بجنورد گفت: این سرزمین مقدس به دست پلیدترین انسان افتاده است ، مردم مظلوم را از خانه ها بیرون و آنان را آواره سایر کشور می کنند و از سایر جهان افرادی را می آورند تا در این سرزمین زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: عده ای جنایت کار هرکاری که دلشان می خواهد در این سرزمین مقدس انجام می دهند و بشریت نیز آنان را تماشا می کند که به فرموده رهبر معظم انقلاب این لکه ننگ در تاریخ پاک نخواهد شد.

وی افزود: باغ و آبادی ها را ویران و تبدیل به ویران کرده اند، چه جنایت هایی در این سرزمین پاک و مقدس انجام شده است اما عده ای نیز می گویند که مسئله فلسطین تمام شد، این مسئله هرگز تمام نخواهد شد زیراکه این موضوع جهان اسلام است ، اسکتبار مرکزی را به اشتغال خود درآورده است که جایگاه پیغمبران بوده است.

وی با بیان اینکه الگوهای ما انبیا هستند گفت: انبیا وصل به آسمان و وحی هستند  اقتدار به این الگوها می تواند فرزندمان را از تباهی و تاریکی نجات دهد و به نور نزدیک کند.

وی اظهار داشت: استکبار عالم نشسته است می گوید که من خدا هستیم ، محور دنیا ما هستیم بقیه باید تسلیم ما شوند اما انبیا به خودشان ما را دعوت نکردند بلکه ما را به خدا دعوت کردند.

امام جمعه بجنورد گفت: الگوهایی که ما از آنان تبعیت می کنیم جزء خدا چیزی در زندگیشان ندیدند، امام خمینی (ع) انسان خود ساخته ای و پرورش یافته ای بود از پیغمبر تبعیت کرد دنیایی را نجات داد، امروز رهبر حکیم و فرزانه الگوی ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توصیه های رهبر به جوانان اشاره ای کرد و افزود: ایشان از این قشر خواسته اند خودساخته باشند، در مقابل شبهه ها وشهوات  به زانو در نیانید و پرچم آرمان گرا را بر افراشته نگه دارند.

وی  در خصوص برگزاری نماز عید فطر نیز گفت: در فضای باز مصلی نماز عید فطر برگزار خواهد شد و همچنین مساجد مهم و محوری نیز در این خصوص فعال باشند.

برچسب‌ها بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی فلسطین روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی فلسطین روز قدس بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی فلسطین روز قدس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  راه جلوگیری از خسران را عمل صالح دانست وگفت: انسان‌های مقاوم درراه خداوکسانی که واجبات را انجام می‌دهند هرگز دچار خسارت نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی واجبات خدارا همه جانبه برشمرد وگفت: از خانواده تا کسب وکار واز روابط اجتماعی تا مسائل فردی خداوند حرف برای گفتن وعمل کردن دارد وخوشا به حال آنان که اهل تقوا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان عمل به تقوا در میان مسئولان را عمل وظایف قانونی عنوان کرد وگفت: هر مسئولی که در انجام وظایفش کوتاهی کند بی تقوایی کرده است.


او با اشاره به نظارت به رعایت حجاب از سوی  ماموران پلیس افزود: تمکین به اوامر دلسوزانه پلیس به نفع همه افراد جامعه است.

خطیب جمعه همدان از ۲۷ دستگاه مربوط به مسائل فرهنگی خواست تا در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به  بزرگداشت مقام کارگر گفت: حمایت از کار وکارگر وظیفه همگانی است و کارفرمایان به این موضوع اهمیت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به پخش سریالی بنام مشاور از رسانه ملی هم اشاره کرد وگفت: دیدن این سریال برای خانواده‌ها بویژه برای ان‌هایی که فرزند نوجوان دارند بسیار مفید وآموزنده است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه ودر غرفه سلامت هم برخی خدمات پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون برای نماز گزاران به شکل رایگان انجام شد.

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود