Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@09:53:40 GMT

پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۵۹۵

پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد

پرچم رژیم صهیونیستی در روز قدس به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در اقدامی نمادین پرچم رژیم صهیونیستی را مقابل ورودی این واحد دانشگاهی به آتش کشیدند.

این اقدام نمادین با حضور سید‌میرالله حسینی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران، بسیج دانشجویی شهرستان بابل، بسیج سید‌الشهدای کارکنان و بسبج اساتید این واحد دانشگاهی، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برای ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین،  در اعتراض به موجودیت رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران با شعار الله اگبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی امریکا، موضع آشکار خود را  در اعتراض به جنایت‌های ای رژیم غارتگر به نمایش گذاشتند.

به‌گزارش آنا، الله اکبر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انتقامت فتح‌قدس،  زنده باد فلسطین، مرگ بر اسرئیل و مرگ بر امربکا از جمله شعار‌هایی بود که شرکت‌کنندگان در این مراسم نمادین سر دادند.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد دربابل آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد دربابل آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد دربابل آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد دربابل آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد دربابل

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روز قدس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا