Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پس از نزدیک به  ۳ ماه تعطیلی لیگ امروز در زمین تمرینی مجموعه انقلاب برگزار شد.

به غیر از هروویه میلیچ و شیخ دیاباته که هنوز نتوانسته اند به ایران بازگردند، محسن کریمی و محمد دانشگر دیگر غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش شجاعیان که به علت پارگی رباط صلیبی چند ماه از میادین دور بود، در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و همراه با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

محسن کریمی هم  مانند شجاعیان در نیم فصل اول دچار آسیب دیدگی شده بود و نتوانست در ادامه رقابت‌ها تیمش را همراهی کند، اما گکفته می شود او از ۲ هفته دیگر در تمرینات شرکت خواهد کرد و در صورت صلاح دید کادرفنی، با اضافه شدن نامش به لیست استقلال می‌تواند در ادامه بازی‌های فصل جاری بازی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، کریمی قدوسی با انتشار ویدئویی درباره این ادعای خود توضیحاتی را مطرح کرده و به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله تاسیسات اتمی ایران و پاسخ فرمانده حفاظت از مراکز هسته ای اشاره کرده است که گفته بود این تصمیم اسرائیل به معنای زیر پا گذاشتن خطوط قرمز ایران برای ساخت بمب هسته ای و احتمال تغییر فتوای رهبر انقلاب در این زمینه است. در اینجا توضیحات کریمی قدوسی را می بینید:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده

کد خبر 847027 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سلاح هسته‌ای

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته