Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مردم در ترکیه معمولاً در روزهای ملی پرچم این کشور را از پنجره‌ها آویزان می‌کنند. مقامات ترکیه گفته‌اند در روز جشن ملی، مردی به جرم آویزان کردن حوله‌ای با طرح پرچم بریتانیا از یک ساختمان، بازداشت شد.همسایگان به مسئولان شکایت کرده‌ و گفته‌اند نمایش پرچم بریتانیا اقدامی برانگیزاننده است. مرد بازداشت‌شده ایرانی است و حوله‌ای از ساختمانی در شهر قیصریه واقع در مرکز ترکیه آویزان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام دفتر فرماندار ناحیه، این مرد در دفاع از خود گفته داشته حوله نم‌دارش را خشک می‌کرده است.

به گزارش خرداد به نقل از  نواندیش ،مردم در ترکیه معمولاً در روزهای ملی پرچم این کشور را از پنجره‌ها آویزان می‌کنند. مقامات ترکیه گفته‌اند در روز جشن ملی، مردی به جرم آویزان کردن حوله‌ای با طرح پرچم بریتانیا از یک ساختمان، بازداشت شد.
 روزنامه ترکیه ای حریت با اعلام این خبر نوشت: همسایگان به مسئولان شکایت کرده‌ و گفته‌اند نمایش پرچم بریتانیا اقدامی برانگیزاننده است. مرد بازداشت‌شده ایرانی است و حوله‌ای از ساختمانی در شهر قیصریه واقع در مرکز ترکیه آویزان کرده بود. طبق اعلام دفتر فرماندار ناحیه، این مرد در دفاع از خود گفته داشته حوله نم‌دارش را خشک می‌کرده است.
در تعطیلات روز ملی بزرگداشت آتاتورک، جوانان و ورزش، که مردم ترکیه ۱۹ ماه مه آن را جشن می‌گیرند خبر نصب پرچم بریتانیا را به مقامات دادند. این روز یادبود آغاز جنگ استقلال ترکیه در سال ۱۹۱۹ علیه نیروهای حاضر در این کشور ازجمله بریتانیایی‌ها پس از جنگ جهانی اول بوده است. برای بزرگداشت این روز در سراسر کشور جشن‌هایی برگزار می‌کنند، ازجمله مراسم‌های دولتی، اجرای سرود ملی و آویزان کردن پرچم ترکیه از پنجره‌ها و ایوان خانه‌ها.
عصر روز سه‌شنبه دفتر فرماندار قیصریه گفت مردم «پرچمی خارجی» دیده‌اند که از ایوان ساختمانی در نزدیکی آن‌ها آویزان شده‌ است. به گفته دفتر فرماندار، مردم در حال اجرای سرود ملی بوده‌اند که متوجه پرچم بریتانیا شده‌اند. سپس به مقامات قیصریه خبر دادند پرچمی از ایوان آویزان است و این مرد ایرانی به خاطر این موضوع بازداشت شد. پلیس مرد دستگیرشده را در میان کف و هلهله‌ همسایه‌ها با خود برد. برچسب ها: ترکیه ، بریتانیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه بریتانیا پرچم بریتانیا دفتر فرماندار آویزان کردن گفته اند حوله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند

۶ مرزبان ایرانی که توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، پس از رایزنی مسئولان انتظامی، به کشور برگشتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان بازداشت و به خاک افغانستان برده شدند.

دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • عکس‌هایی از لحظه بازداشت ۶ مرزبان ایرانی توسط طالبانی‌ها
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه