Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقاومت و اراده ملت ایران در حمایت از فلسطین را بیشتر از گذشته کرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک روز جهانی قدس و تاکید بر پاسداشت این روز مقدس، اظهار داشت: روز قدس به توصیه و تدبیر امام خمینی(ره) ابعادی جهانی پیدا کرده و نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان در این روز به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بر می‌خیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از مهم‌ترین نمادها در ایران اسلامی بوده که دستاوردهای آن در ابعاد داخلی و خارجی به خوبی قابل مشاهده است، گفت: روز قدس نماد استکبارستیزی در جهان اسلام و پاسداشت این روز مقدس از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه فلسطین پاره‌ای از تن و یک عضو تفکیک‌ناپذیر در جهان اسلام است، تصریح کرد:  گرچه صهیونیست‌ها در حال حاضر، ناجوانمردانه و غیرقانونی قدس عزیز را به تصرف خود در آورده اما باید بدانند که قدس شریف در آینده‌ای نه چندان دور آزد خواهد شد چراکه این خواسته تمام مسلمانان جهان اسلام است.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی هر روز ناتوان‌تر و قطعاً با شکست روبه‌رو است ‌چراکه سرزمین مادری مسلمانان جایی برای رژیم کافر و کودک‌کش نداشته و مسلمانان به هر شکل ممکن، آن را پس خواهند گرفت.

سردار حسینی با یادآوری اینکه مردمان فلسطین بیش از 70 سال است که توسط رژیم جعلی اسرائیل از خانه‌هایشان رانده و آواره شده اما هر روز پرچم مقاومت برافراشته‌تر خواهد شد؛ اظهار کرد: ایران همواره حامی مسلمانان و مستضعفان جهان اسلام بوده و هست و یقیناً همه ما ایرانیان دست از حمایت از فلسطینیان نخواهیم کشید.

فرهنگ روز قدس در سلول سلول بدن مردم آزادی خواه جهان شکل گرفته استبازتاب گسترده سخنرانی روز قدس امام خامنه‌ای در رسانه‌های بین‌المللی

وی با ذکر اینکه حمایت‌های همه جانبه آمریکای جهانخوار و رژیم‌های مرتجع منطقه از رژیم صهیونیستی محکوم و به‌جایی نخواهد رسید، ادامه داد: گرچه امسال به‌دلیل شرایط کنونی وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی روز قدس در سطح کشور و استان کردستان برگزار نشد اما این، هرگز مانع از خاموشی شعله عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی و تلاش برای بازپسگیری قدس شریف نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: امروز همه آزادی‌خواهان و محور مقاوت و همه جهان اسلام با حضور در شبکه مجازی و از طریق رسانه‌ها و ایجاد پست‌های مقاومت و هشتک‌های مختلف روز قدس را گرامی داشته کمااینکه بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقاومت و اراده ملت ایران را در این راه بیشتر از گذشته کرد.

وی عنوان کرد: گسترش بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی بیانگر یک تحول عظیم در جهان بوده و یقیناً با «وحدت، اتحاد و همبستگی» در آینده‌ای نه‌چندان دور این غده سرطانی را ریشه‌کن خواهند کرد.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امسال روز قدس، نخستین سالی‌ست که سردار دل‌ها در بین ما نیست، اعلام کرد: یقیناً حرکت و راه شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه فراموش و خاموش نخواهد شد و جان تازه‌ای را در کالبد محور مقاومت خواهد دماند، کمااینکه امروز مسیر این شهید گرانقدر به محبوب‌ترین مسیر در میان ملت‌های منطقه شناخته شده و رژیم صهیونیستی و آمریکا از رهروان مکتب حاج قاسم واهمه دارند.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد