Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@22:34:33 GMT

یک هواپیمای مسافربری در کراچی پاکستان سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۹۰۸

یک هواپیمای مسافربری در کراچی پاکستان سقوط کرد

به گزارش ایسنا، این هواپیمای ایرباس A۳۲۰ که از لاهور به سمت کراچی می‌آمده کمی پیش از فرود در منطقه "باغ جناح" در نزدیکی شهر "ملیر تاون" کراچی سقوط کرده است.

سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان اعلام کرده که ارتباط این هواپیما با آن‌ها یک دقیقه پیش از سقوط قطع شده بود.

تخمین زده شده که ۹۸ مسافر از جمله ۹۱ نفر در بخش ایکانامیک کلاس و هفت نفر در بخش بیزینس کلاس در پرواز PK-۳۰۳ این هواپیما حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های محلی تعداد کل سرنشینان هواپیما را ۱۰۷ نفر اعلام کرده‌اند.

نیروهای واکنش سریع ارتش پاکستان و نیروهای رنجرز سِند پاکستان بلافاصله برای شرکت در عملیات امداد و نجات به محل سقوط این هواپیما اعزام شدند.

بنا بر گزارش شبکه خبری جئوی پاکستان، هواپیما روی شهر و منازل مردم فرود آمده و در محل حادثه چندین خانه در منطقه سقوط هواپیما آسیب دیده‌ یا آتش گرفته‌اند.

هنوز گزارشی مبنی بر شمار تلفات این سانحه منتشر نشده است. به دلیل باریک بودن جاده‌ها و ازدحام مردم، آمبولانس‌ها برای دسترسی به محل سقوط هواپیما با مشکل مواجه شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی