Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز دوم خردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

 متن پیام وزیر راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

روز قدس پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و فریاد مظلومان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف باید دراین روز به گوش جهانیان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به مدد الهی، ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم بر بشریت، چهره زشت و اندیشه ناپاک طراحان نظام ناعادلانه جهانی بیش از پیش آشکار شده است که روز قدس و گرامیداشت آن می‌تواند عزت اسلامی، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان فلسطینیان مظلوم را زنده نگه دارد.

با توجه به اینکه صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا فضای مجازی شده است، همچون گذشته و کوبنده‌تر از قبل، همراه با امت ایران اسلامی و با بصیرت جهانی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد تا روح امام راحل(قدس سره) و شهید قدس، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی شاد باشد.

در این روز باشکوه اینجانب، مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنیم با تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و با شنیدن سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می‌داریم  و با حضور پر شور مجازی برای انتشار پیام آزادی قدس، تکرار حضور همیشگی در صحنه را باشکوه‌تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رسانیم.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند. (آیه227 سوره شعراء)

محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی

برچسب‌ها محمد اسلامی روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی روز قدس محمد اسلامی روز قدس راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمام زحمت کشان عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:‌ « تولید از مهم‌ترین ارکان اقتصاد یک کشور است که بخش اعظم آن بر عهده قشر محترم و زحمتکش کارگر است. اهمیت تولید و کارگر از همان جا پیداست که مقام معظم رهبری هر سال بر تولید تأکید داشته و رویکردی جدید برای آن تعریف می‌کنند. کارگران عامل آبادانی، پویایی و پیشرفت یک جامعه هستند و تکریم آنان و ارج نهادن بر زحماتشان امری واجب است.»

در ادامه این پیام آمده است: « فرماندهی انتظامی کشور ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است