Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و احضار عامل توهین و تهدید علیه اعضای شورای شهر در فضای مجازی در یکی از شهرستان‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی انتشار کلیپ‌هایی با مضمون تهدید علیه شهردار و اعضای شورای شهر توسط فرد یا افرادی ناشناس و مطالبه آنان مبنی بر اینکه یا هر چه سریعتر تکلیف انتخاب شهردار جدید را مشخص کنند یا شورای شهر باید تعطیل شود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور پیشگیری از شکل گیری فضای تخریب و شبهه افکنی،با هماهنگی فقضایی ،در این خصوص پرونده ای تشکیل و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا اغاز شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه کارشناسان پلیس فتا متهم اصلی شناسایی و به پلیس فتا احضار شد که وی ضمن اظهار پشیمانی از شیوه اعتراض خود، انگیزه خود را مسائل به وجود آمده در رابطه با انتخاب شهردار، مشکلات عمرانی شهر و تشویق دیگران به این کار عنوان داشت بر همین اساس تعهدات لازم از وی  اخذ و پرونده مربوطه برای تصمیم نهایی به دادسرا ارسال شد. 

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق صورت گرفته موضوعاتی مانند استعفای شهردار قبل، عدم تأیید شهردار جدید توسط هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهر و روستا، معوقات حقوق کارگران شهرداری، استعفای 2 نفر از اعضای شورای شهر، انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی، جولان سگ های ولگرد در داخل و حواشی شهر، در شکل گیری گلایه و انتقادات شهروندان این شهر بندری به عملکرد شورای شهر و شهرداری نقش جدی داشته است.

 انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی استان هرمزگان شناسایی هرمزگان شورای شهر پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • خروج علیه شهردار تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند