Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:27:32 GMT

آزادی قدس شریف با اتحاد مسلمین جهان بدست خواهد آمد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۱۳۲

آزادی قدس شریف با اتحاد مسلمین جهان بدست خواهد آمد

رییس دفتر رییس جمهوری وشت: آزادی قدس شریف آرمانی است که به فضل الهی و کوشش و اتحاد مسلمین جهان، روزی بدست خواهد آمد، به امید آن روز.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمود واعظی» امروز (جمعه دوم خرداد) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اضافه کرد: روز قدس نه فقط روز اعلام همبستگی با مردم فلسطین که روز دفاع از حق و شرافت و انسانیت است و روز اعلام انزجار از ظلم و اشغالگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: روز اعلام برائت از نقض سیستماتیک حقوق بشر و تروریسم دولتی است، این روز را گرامی می‌داریم و به مردم مظلوم و رنج‌کشیده فلسطین اشغالی درود می‌فرستیم.


وی خاطر نشان کرد: دفاع از مظلوم و ایستادگی برابر ظلم، جوهره اندیشه و هویت اسلامی و از مبانی تغییرناپذیر انقلاب است؛ از این راهبرد به تاسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دست نخواهیم کشید.


رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: آزادی قدس شریف آرمانی است که به فضل الهی و کوشش و اتحاد مسلمین جهان، روزی بدست خواهد آمد، به امید آن روز./

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمود واعظی واعظی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی