Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:18:34 GMT

راهپیمایی روز قدس در بغداد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۱۵۱

راهپیمایی روز قدس در بغداد+ عکس

نیروهای الحشد الشعبی و مردم عراق امروز در راستای بزرگداشت روز جهانی قدس در بغداد و مراکز برخی از استان‌های این کشور به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش مشرق، وبگاه خبری «المعلومه»، امروز (جمعه)، گزارش داد که نیروهای الحشد الشعبی و مردم عراق برای بزرگداشت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند.

وبگاه خبری المعلومه با «انبوه» توصیف کردن جمعیت حاضر در این راهپیمایی، گفت که نیروهای امنیتی عراق از صبح امروز خیابان‌های اصلی پایتخت عراق را برای برگزاری راهپیمایی به روی خودروها بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه خبری شبکه «السومریه»، نیز گزارش داد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرچم‌های رژیم صهیونیستی بر خیابان‌های بغداد ترسیم شده است تا مردم آنها را لگدمال کنند.

همانطور که در تصویر مشخص است، بر یکی از پل‌های بغداد تصاویر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، شهید «ابومهدی المهندس» فرمانده شهید سازمان الحشد الشعبی و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب شده است و در زیر آن جمله معروف رهبر انقلاب به زبان عربی نوشته شده است «به زودی در قدس نماز جماعت خواهیم خواند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس راهپیمایی سردار حاج قاسم سلیمانی آیت الله خامنه ای عراق شهید ابومهدی المهندس بغداد رژیم صهیونیستی امام خمینی قدس روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟