Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان کلهر درباره تکنوازی سه تار خود که شب گذشته به صورت زنده از صفحه اینستاگرامش پخش شد، نوشت: "فرخنده‌ترین روز تقویم، زادروزِ عالی شأن جلیل شهناز را برای ارائه ی این تکنوازی برگزیدم".

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیهان کلهر در اینستاگرام خود نوشت:

"درود بر شما یاران مهربان

بدون شک تکلیف و وظیفه این بود که شما عزیزانم را پیشتر به این مهمانی ناقابل دعوت می‌کردم اما مدتها بود که هر چه می‌کردم دل و دستم به ساز نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تأخیر را بدلیل تمام شدائد و دشواری‌هایی که این هنگام همگی با آن دست بگریبانیم و بنده نیز کمتر راه فرار از آن جستم بر من بدوستی و مرحمت بی حدتان ببخشایید.

فرخنده‌ترین روز تقویم، زادروزِ عالی شأن جلیل شهناز را برای ارائه ی این تکنوازی برگزیدم و ساعتی را که دقایق واپسینش با یاد استاد محمدرضا شجریان سر شد بهمراهی سه تار خوشخوان و خوشدست ساخته ی استاد یدالله گودرزی با شما بزرگواران شریک شدم و امیدوارم ساز الکن و شکسته زبانم را بگوش مهر پذیرفته باشید.

بخدمتتان عرض می‌کنم که ویدئوی کامل این اجرا طی یکی دو روز آینده بر همین صفحه قابل رؤیت و شنیدن است.

با ارادت
کیهان کلهر"

کد خبر 425145

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیهان کلهر موسیقی موسیقی سنتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کیهان کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است