Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به پیش‌بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص رژیم اشغالگر قدس گفت: امروز نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی عیان‌تر از همیشه است.

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم همزمان با روز قدس با گرامیداشت این روز جهانی،اظهار کرد: امروز نشانه‌های نابودی رژیمی که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، عیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت روز قدس خاطرنشان کرد: اتحاد جهان اسلام می‌تواند به شکست استکبار و رژیم صهیونیستی بیانجامد.

وی با تأکید بر اینکه امروز اضمحلال استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کاملاً مشهود است، گفت: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر و ابرقدرت‌های پوشالی دنیا مقابل یک ویروس میکروسکوپی ناتوان شده و حاضرند پیران را قربانی کنند تا بتوانند امکانات خود را در راستای اهداف شومشان برای بقا خرج کنند.

خوشقدم با تأکید بر اینکه امروز نشانه‌های فروپاشی و نابودی رژیمی که رهبر انقلاب فرمودند: ۲۵ سال آینده را نخواهد دید عیان است، بیان کرد: امروز باید امت اسلام متحد و منسجم در کنار هم برای تحقق آرمان‌های فلسطین در جهان و آزادی قدس شریف تلاش و توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به این سخن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که «روز قدس روز اسلام است»، اضافه کرد: امام راحل یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی را آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس اسرائیل عنوان کردند و بر تحقق این آرمان تأکید و بر همین مبنا بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری فرمودند.

وی افزود: در راهبرد امام راحل، راه قدس از کربلا می‌گذشت و این راهبرد به معنای الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا و قیام سالار شهیدان (ع) برای رسیدن به قدس است؛ به این معنا که با مبارزه و ایستادگی تا آخرین نفس می‌توان قدس را آزاد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: امام راحل تأکید داشتند که «خدا خرمشهر را آزاد کرد»؛ یعنی اینکه با توکل بر خدا می‌توان فتح‌الفتوح کرد و خرمشهر‌ها در پیش بودن در کلام رهبر معظم انقلاب یعنی هدف نهایی که همانا آزادی قدس شریف و فتح بیت‌المقدس است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروز ابزار مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: باید در این فضا همه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان با ایجاد شبکه‌های منسجم در نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بیش از پیش تلاش کنند و با انزوای آنان در تحقق اهداف و آرمان‌های آزادی قدس شریف گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس استان سمنان امروز نشانه رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است