Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:13:56 GMT

«اتحاد مسلمانان» واکسن کووید ۱۹۴۸

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۴۱۴

«اتحاد مسلمانان» واکسن کووید ۱۹۴۸

واکسن «اتحاد مسلمانان» می تواند شر ویروس کووید۱۹۴۸ را کم کند و به جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

خبرگزاری شبستان -گرگان، داود خاندوزی؛ روز قدس امسال با سالروز فتح خرمشهر مقارن شد و این مهم را می توان به فال نیک گرفت که اراده الهی بر این خواهد بود که اسرائیل این رژیم غاصب و غده سرطانی در منطقه نابود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا از راهپیمایی روز قدس خبری نبود.

 

*فضای مجازی مملو از پیام های حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اما لغو برگزاری راهپیمایی روز قدس منجر به آن نشد که ملت آزادی خواه ایران اسلامی از آرمان های خود دست بکشند و فضای مجازی مملو از پیام های حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار طلبی از رژیم پلید صهیونیستی و آمریکا جنایتکار بود.

 

همچنین سخنان امروز مقام معظم رهبری بازخورد زیادی به همراه داشت، مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا در سراسر جهان را می‌شمارد اما هیچ کس نپرسید و نمی‌پرسد که قاتل و مسئول صدها شهید و اسیر مفقود که آمریکا و اروپا در آن آتش جنگ را روشن کردند، کیست؟ مسئول این همه خون به ناحق ریخته در افعانستان، عراق، لیبی، یمن، سوریه و کشورهای دیگر کیست؟ مسئول این همه جنایت قتل و ظلم به مردم مظلوم فلسطین کیست؟چرا کسی قتل عام شدن مسلمانان را تسلیت نمی‌گوید و چرا قدس شریف قبله اول مسلمانان باید مورد اهانت قرار بگیرد».

 

همچنین سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان گلستان با صدور بیانیه های مختلف حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند و خواهان پایان جنایت های رژیم صهیونستی در منطقه شدند.

 

دانش آموزان نیز با هشتک «در خانه پیشتاز شو» کمپین بزرگداشت روز جهانی قدس را به راه انداختند و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیست در فضای مجازی به نمایش گذاشتند.

 

«القدس لنا» هشتک بسیاری از کاربران فضای مجازی در استان گلستان بود و این مهم نشان می دهد که گرچه راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد ولی هنوز راه ما برای فتح بیت المقدس ادامه خواهد داشت.

 

*قدس و فلسطین ترند امروز توییتر

همچنین قدس و فلسطین امروز ترند توییتر شدند و این مهم نشان می دهد که در فضای مجازی نیز امروز مسئله آزادی فلسطین بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

«مصیب عباسی» عضو هیئت علمی گروه حقوق و الهیات دانشگاه گلستان در این خصوص می گوید: انقلاب اسلامی  به مقاومت اسلامی در منطقه معنای دیگری بخشید و جهت و عیار مقاومت را تغییر داد.

 

عضو هیئت علمی گروه حقوق و الهیات دانشگاه گلستان ادامه داد: امروز تفکر سازش در برابر مقاومت قرار دارد و شهید سلیمانی فرمانده مقاومت در منطقه بود و این فرمانده تربیت یافته شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

 

عباسی بیان کرد: اگر آمریکا پشتیبان رژیم جعلی صهیونیست قرار گرفته است به اراده الهی یک ملت بزرگ پشتیبان مردم مظلوم فلسطین قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه آخرین اقدام رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی معامله قرن است، گفت: این معامله قرن دو بعدی است و در بخش اقتصادی و سیاسی دنبال می شود.

 

*آمریکایی ها به دنبال نابودی جبهه مقاومت در منطقه

عضو هیئت علمی گروه حقوق و الهیات دانشگاه گلستان متذکر شد: آمریکایی ها به دنبال رسمیت شناختن این رژیم جعلی در منطقه هستند و برای این منظور در معامله قرن پاداش هایی را در نظر گرفتند و بیان کردند که می خواهیم سرمایه گذاری 50 میلیارد دلار انجام دهند و در میامی بحرین کنفرانس برگزار می شود و این سند ننگین رونمایی می کنند.

 

عباسی تاکید کرد: در بخش دوم این معامله آمریکایی ها به دنبال آن هستند که قدس پایتخت رژیم صهیونیستی شود و نباید فلسطینی ها پرچمی داشته باشند و می خواهند شرایطی را فراهم کنند که مقاومت را نابود کنند و سودای حکومت و کشور را از فلسطینی ها بگیرند.

 

«منصور عتیقی» اظهار کرد: در روز قدس تصاویری از جنایات رژیم صهیونستی  پخش می شود و شاید با این تصاویر نتوانیم درد واقعی مردم فلسطین را درک کنیم.

 

فعال فرهنگی استان گلستان متذکر شد: تصاویری که در این روز از جنایات رژیم صهیونیستی پخش می شود نمونه هایی از جنایات این کشور است، اسرائیل یک تهدید برای کل جهان اسلام و بشریت است و تاریخ نشان داده که این رژیم فاسد در هر جایی که دستش رسیده جنایت کرده است.

 

عتیقی متذکر شد: اسرائیل یک تفکر فاسد و کثیف است و اگر این غده  سرطانی رشد می کرد دنیا را تحت تصرف اندیشه های ناپاک خود قرار می داد.

 

وی افزود: روز جهانی قدس و انزجارطلبی از صهیونیست یک بحث رسانه ای و شعار نیست و امروز می بینیم که در کل دنیا این مسئله به راه افتاده است.

 

*جنایات رژیم صهیونیستی محدود به فلسطین نشود

این فعال فرهنگی استان گلستان متذکر شد: در هر عرصه ای که فعالیت می کنیم باید خطر این رژیم غاصب را بیان کنیم و نباید جنایات این رژیم صهیونیستی را محدود به فلسطین کنیم.

 

عتیقی متذکر شد: جنایت های رژیم صهیونیستی در سوریه، جنوب لبنان و همراهی این رژیم منحوس با داعش نشان پلیدی آن است و باید چهره این رژیم جنایتکار را برای همگان روشن کنیم.

 

آیت الله «سید کاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز تأکید دارد که باید برنامه ریزی صورت گیرد که مسلمانان جهان بتوانند تنفر خود را به رژیم جنایتکار صهیونیست نشان دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز امیدواری کرد که روزی این خشم مقدس باعث می شود که فلسطین و بیت المقدس از حصر دشمنان اسلام نجات پیدا کند.

 

*زمینه نابودی رژیم صهیونیستی با اتحاد مردم آزادی خواه جهان

«هادی حق شناس» استاندار گلستان نیز بیان کرد: روزی امام خمینی (رحمه الله علیه) عنوان کرد که اگر مسلمانان جهان متحد می شدند و حدود یک میلیارد مسلمان یک سطل آب بر می داشتند اسرائیل غاصب را آب می برد.

 

وی تصریح کرد: اگر انسجام بین مسلمانان اتفاق می افتد ظلم این رژیم غاصب کمتر و کتر می شد زمان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی زودتر فرا می رسید.

 

استاندار گلستان تأکید کرد: امسال روز قدس متفاوتی را تجربه کردیم و باید تنفر  از این رژیم جنایتکار بین مسلمانان حفظ شود و تفاوتی نمی کند که انزجار طلبی مسلمانان در چه فضایی رقم می خورد.

 

حق شناس بیان کرد: در فضای مجازی شاهد نشر هشتک کووید 1948  هستیم و این کووید بدتر از کووید 19 است.

 

وی گفت: روزی واکسن کووید 19 ساخته خواهد شد و کرونا ریشه کن می شود و امیدواریم که مردم آزادی خواه جهان نیز با اتحاد زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.

 

آنچه مسلم است و همانطور که استاندار گلستان تأکید کرد واکسن اتحاد مسلمانان می تواند شر ویروس کووید 1948 را کم کند و به جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

 

گرچه از فضای مجازی به عنوان مأمن امنی برای فعالیت های ضدانقلابی و اسلامی در جهان یاد می شود ولی امروز هشتک های ضد صهیونیستی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و حتی حذف این هشتک ها توسط گردانندگان این رسانه ها نیز دیگر نمی تواند اندیشه ضدصهیونیستی را در ذهن ملت های آزادی خواه جهان پاک کند.

 

گفتنی است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری متفاوت مراسم روز نکبت توسط مردم فلسطین، هشتگ کووید۱۹۴۸ در فضای مجازی ترند شد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: صهیونیست کارشناس سیاسی قدس جنایات رژیم صهیونیستی استاندار گلستان رژیم صهیونیستی جنایات رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین فضای مجازی استان گلستان آزادی خواه رژیم غاصب متذکر شد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان