Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز قدس بیانیه لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری وکمک می‌طلبد و به یاری او نرود، مسلمان نیست.»

آرمان فلسطین، آرمانی اسلامی و انسانی است و نه تنها برای مسلمانان که برای هر انسان آزاده‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و همین باعث شد که حضرت روح الله معمار بزرگ روز جهانی قدس مسأله فلسطین را مهمترین مساله جهان اسلام معرفی کرده و فلسطین را پاره تن جهان اسلام بخوانند.

در همین راستا قوای سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تمام امکانات مادی و معنوی خود اعم از پاسداران و بسیجیان سلحشور، آمادگی خود را برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از این آرمان بلند الهی و مبارزه و جهاد مقدس با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام داشته و اعلام می‌دارد همچنان استوار و با افتخار به گذشته درخشان فتح خونین شهر عزیز، جهت تحقق آرزوی الی بیت المقدسی آزاد و آباد از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی، تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

رژیم صهیونیستی که خاطره زیاد، سنگین و عبرت آموزی از ضرب شست قوای محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در چهل سال گذشته را هنوز به یاد دارد و هنوز نام بلند احمد متوسلیان لرزه بر اندام پوشالی نیرو‌های دژخیم اش آنان می‌اندازد، بداند که گسترش جهاد در سرمین‌های فلسطینی به هر نحوی مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت و جوانان ما با افتخار در گردان‌های استشهادی ثبت نام کرده و آماده رویارویی با سربازان بز دل و کودک کش صهیونیست هستند.

مردم ما و ملت‌های بیدار اسلامی از اعتماد به کشور‌های غربی و ائتلاف آمریکایی، عبری و عربی خودداری نموده و عزم خود را برای حمایت از همه پرسی از همه‌ی ادیان و اقوام فلسطینی اعلام می‌دارد.

به امید تحقق هرچه سریعتر هدف غایی و نهایی انقلاب اسلامی یعنی آزادی همه فلسطین از بحر تا نهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه تهران بزرگ روز قدس آرمان قدس شریف محمد رسول الله تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش