Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:52:50 GMT

آرمان آزادی قدس شریف باید به گوش جهانیان برسد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۶۱۷

آرمان آزادی قدس شریف باید به گوش جهانیان برسد

وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی امروز دوم خردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام وزیر راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

روز قدس پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و فریاد مظلومان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف باید دراین روز به گوش جهانیان برسد.

امروز به مدد الهی، ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم بر بشریت، چهره زشت و اندیشه ناپاک طراحان نظام ناعادلانه جهانی بیش از پیش آشکار شده است که روز قدس و گرامیداشت آن می‌تواند عزت اسلامی، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان فلسطینیان مظلوم را زنده نگه دارد.

با توجه به اینکه صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا فضای مجازی شده است، همچون گذشته و کوبنده‌تر از قبل، همراه با امت ایران اسلامی و با بصیرت جهانی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد تا روح امام راحل(قدس سره) و شهید قدس، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی شاد باشد.

در این روز باشکوه اینجانب، مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنیم با تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و با شنیدن سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می‌داریم  و با حضور پر شور مجازی برای انتشار پیام آزادی قدس، تکرار حضور همیشگی در صحنه را باشکوه‌تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رسانیم.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند. (آیه227 سوره شعراء)

محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد اسلامی قدس روز قدس وزیر راه و شهرسازی وحدت امت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند

سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان اظهارداشت: نسل دهه هشتادی‌ها که خاری به چشم دشمنان اسلام هستند امروز در رفسنجان شهرداران نوجوان ۵۰ محله شدند و با طرح‌ها و ایده‌های ناب، حکمرانی مردمی که یک امر الهی است را در دست گرفتند تا تمدن الهی را به رخ جهانیان بکشند.

وی تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می‌کنند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: از ویژگی‌های خوب این طرح، محله محور و مسجد محور بودن است و امام جمعه محله، طرح‌های مدیریت شهری را هدایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شد و به تجربه بزرگتر‌ها پشت نشده و جوان و نوجوان محور است.

عبودتیان ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان‌های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.

وی گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خیلی خواب دیده بود و فکر می‌کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می‌افتد و این نوجوانان با آرمان‌های قبل غریب می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند آرمان‌های اسلامی آرمان‌های بشری است و هر انسان حر و آزاده‌ای که از این آرمان‌ها آگاه شود آن‌ها را قبول می‌کند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.

وی ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه‌ها و نیز از کشور‌های اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و ... حضور یافتند.

عبودتیان تصریح کرد: دشمن که می‌خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود، اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان  پاسخ می‌گیرد.

آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است