Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@12:32:42 GMT

درخواست ونزوئلا برای نصب تندیس شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۸۰۵

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از آنکه ایران در مسیر کمک به ونزوئلا که به شدت تحت فشار آمریکا قرار دارد گام برداشت، «ویلیان خیل»، نماینده مجلس ملی قانونگذاری ونزوئلا، خواستار نصب پرچم کشورمان و تندیس شهید سلیمانی در نقاط مختلف ونزوئلا برای بزرگداشت ملت ایران شد.

او روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: «پیشنهاد می‌کنم وقتی کشتی‌های ایرانی رسیدند، پرچم ایران و تندیس شهید سلیمانی را برای بزرگداشت ملت ایران به خاطر همبستگی آن‌ها با ونزوئلا در همه جا نصب کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پیام توئیتری مورد استقبال شهروندان ونزوئلایی قرار گرفته و بازخورد زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

در همین حال، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا، روز پنجشنبه در پیامی تلویزیونی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: به هر میزان و هر زمان آماده همکاری با ایران هستیم.

پیام رئیس جمهوری ونزوئلا، به فارسی و با سلام به مردم ایران آغاز شد.
 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهید سلیمانی تندیس ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام راموس برای رئالی‌ها