Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و انهدام عناصر اصلی باندهای قاچاق انواع مواد مخدر در استان اولویت جدی و اصلی باشد.

"احد جمالی" افزود: برای بررسی موضوع مبارزه با مواد مخدر در خصوص درمان، پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب های مواد مخدر و اعتیاد در استان امسال تصمیمات خوب و جدی اتخاذ و مصوب شد و با جدیت عملیاتی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر و تشکر از نیروهای انتظامی، سپاه و امنیتی استان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا نیروهای مقابله ای با امکانات و تجهیزات بیشتر، پیشرفته و به روز به این مسئله وارد شوند و با حساسیت و جدیت بالا کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تقویت ابعاد فرهنگی پیشگیری اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: همه بخش های مختلف، گروه های مرجع، فرهنگیان، آموزش و پرورش، علماء و نهادهای فرهنگ ساز در کنار هم متولیان امر را یاری کنند تا با اقدامات فرهنگی از گرایش مردم و جوانان به مواد مخدر پیشگیری شود.
جمالی از به روز کردن تجهیزات در مبارزه و مقابله با مواد مخدر تاکید و تصریح کرد: در این خصوص همه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی به مسئله افزایش کشفیات انواع مواد مخدر در استان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال میزان کشفیات در دو ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد بوده است. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شش تن و ۱۰۰ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر با افزایش ۵.۱۴ درصدی در سال گذشته و بیش از ۱۰۰ درصد افزایش در امسال این پیام را می دهد که با جدیت تمام به این مسئله پرداخته شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد مواد مخدر استانداری کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد