Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: همزمانی روز قدس با شیوع ویروس کرونا، باعث فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه فرا ملی در بین امتهای اسلامی جهان و نماد استقامت و ایستادی آزادی خواهان امتهای اسلامی است.

سرهنگ یدالله کشاورز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: از دیدگاه امام خمینی (ره)، قدس قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل و خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته اند و آن را به حساب نمی آورند، شاید حتی چیزی و کلمه ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی دانند و از طرفی دیگر خودشان را به نادانی زده اند و نمی دانند چه جایگاهی نزد ملت فلسطین و میلیون ها انسان عرب و مسلمان خواهد داشت.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس نیز همه ساله به منزله ضربه ای مهلک و تاریخی به دشمن صهیونیستی است و اصولا، اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باورها و آگاهی امتهای اسلامی جهان است.

کشاورز افزود: با توجه به همزمانی روز قدس با شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی، این امر باعث فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه فرا ملی در بین امتهای اسلامی جهان و نماد استقامت و ایستادی آزادی خواهان امتهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: روز قدس روز یاری رساندن به برادران دینی و افراد ستمدیده است همانطور که حضرت محمد (ص) فرمودند کسی که شب را به روز برساند و به امور مسلمانان رسیدگی نکند از مسلمانان نیست، همه ما برادران دینی و مومن نسبت به همدیگر مسؤلیت و و وظیفه و تعهد داریم که به همدیگر یاری برسانیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله فلسطین که اکنون اسیر متجاوزان اشغالگر صهیونیستی هستند امروز فریاد دادخواهی مظلومیت آنان را می شنویم و حمایت از ملت فلسطین از شاخصه های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصل انسانی است تا هر چه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین را فراهم بسازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز جهانی قدس امام خمینی فلسطين حضرت محمد قدس شریف استانی سیاسی روز قدس امتهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است