Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه پس از استماع گزارش سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت کشور در زمینه مقابله با کرونا و رشد حدودی بیماری در برخی استان ها به واسطه عدم رعایت دستورالعمل ها، بر ضرورت حضور فعال و اطلاع رسانی و آگاه بخشی به مردم مبنی بر ضرورت تداوم رعایت شرایط و دستور العمل‌های بهداشتی تا کنترل و قطع کامل زنجیره شیوع بیماری و بازگشت این مناطق به وضعیت سفید تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌رییس جمهوری همچنین از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به احتمال افزایش سفرها و رفت وآمد مردم در ایام عید فطر، آمادگی های لازم برای اجرا و رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری های مناسب ایجاد شود.

روحانی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مباحث مطرح شده در جلسه روسای کمیته های این ستاد درباره بازگشایی بقاع متبرکه و کسب وکارهای باقی مانده، گفت: باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق، اجرای دستورالعمل‌ها در کسب و کارها و نظارت بر آنها آمادگی لازم در تمامی بخش های مرتبط ایجاد شود.

رییس جمهوری افزود: باید با توجه به اینکه امکان از بین رفتن کامل کرونا در ماه های آینده وجود ندارد، به گونه ای برنامه ریزی و تلاش کنیم تا ضمن حفظ سلامت مردم، بتوانیم شرایط کسب وکار و امورات زندگی آنان را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور