Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور عرب رودبار از توابع شهرستان سیروان بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی صحنه تصادف به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی برلیانس با یک دستگاه پراید تصادف کرده و بر اثر آن یک نفر کشته و سه نفر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همتی زاده با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را انحراف به چپ خودرو برلیانس اعلام کرده‌اند ، بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط یگان‌های امداد رسان جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام  با اشاره به اینکه انحراف به چپ ، خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عوامل تصادفات است، بیان کرد: از رانندگان خواستاریم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از انجام هر گونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تردد خودرو سبقت غیر مجاز وقوع تصادف پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد